Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 21 martie 2018

*(32) - Acasă pe Sirius – regresie pentru Maria


Sesiune de regresie hipnotică realizată de Dragoș Coroșeț pentru Maria (medium) și Otilia, în 11 april. 2017

După intrarea în transă hipnotică, Mariei i se cere să meargă unde alege ea.
- Mă simt atrasă de o stea, spune Maria. 
- Mergi acolo și spune-mi ce vezi.
- Am ajuns pe Sirius, m-a atras instant. Simt că aici este casa mea.
- Ce vezi ?
- Umani, ca și noi, care mă întâmpină și mă îmbrățișează.
- Cine Sunt?
- Părinții mei.
- Cum se numesc? 
- Ori și Uli. 
- De cât tmp nu i-ai mai văzut ? 
- De 1000 de ani. Îmi spun că am plecat și nu m-am mai întors. Am uitat cum să mai revin acasă. 
- Și în tot acest timp, ei ce au făcut? Te-au căutat?
- N-au putut interfera cu mine, cumva mă puteau vedea ca prin ceață, dar nu puteau comunica cu mine. 
- Cum e viața pe Sirius?
- Simt o energie bună.Văd șosele dar din beton, casele sunt cumva asemănătoare cu cele de la noi, mai precis cu sediile de birouri. 
- Care este sursa lor de hrană, cu ce se hrănesc? 
- Și ei mănâncă și beau. Ne-am așezat deja la masă. Beau ceva și mănâncă. Au un aparat care face un suc mai gros. Sucul e obținut dintr-o plantă care are aspect de lucernă. Gustul este ciudat, n-aș spune că-mi place. Ei spun că este foarte nutritiv acest suc. Nu au hrană gătită. Sunt vegetarieni 100%, nu există nici noțiunea de carnivor. Au totuși anumale și păsări dar nu pentru a se hrăni cu ele. Au multe fructe.
Văd un fruct numit musu are o codiță ptrecum la cireșe dar mai lungă, fructul semănând cu murele; culoarea este vișinie. Gustul mi se pare dificil de definit. E ciudat. Nu e dulce dar e destul de plăcut. Comparativ, îmi plăceau mai mult fructele din Pleiade. Consistența și gustul acestui fruct, musu, e ca de marmeladă. 
- Ce-ți spun părinții?
- Că ar fi cazul să revin acasă, am hoinărit destul.
- Cum arată părinții tăi?
- În realitate sunt destul de bătrâni dar arată ca de 50-60 de ani. Spiritul lor poate avea mii de ani. Îmi spun că ei mă vedeau destul de neclar dar nu puteau comunica cu mine din cauza densității de pe Pământ.
- Întreabă-i cum ai putea scăpa de filtrul uitării.
- Spun că există un canal ocolitor care evită acest filtru.
- Da, dar fiind deja în corp uman, cum ai putea să-ți recapeți memoria ?
- Ar trebui să anulez niște condiții cuprinse în contractul de reîncarnare.
- Cum te simți atrasă de acești părinți?
- Mă simt atrasă de ei, la nivel de plex solar. E ciudat că mama și tata seamănă unul cu altul, de parcă nu-i poți deosebi. Aș vrea să mai vorbim. Le promit că-i voi mai vizita. - Ok, i-ați la revedere și revino!
Maria revine prin același portan prin care a ajus pe Sirius.

-Maria, vino repede la mine, cred că am o entitate, c-a înnebunit motanul.
- Da, n-ai una, ai 18 entități, la tanvan. Așteaptă să le deschidem un portal ca să plece acasă; de aia veniseră: știau că aici, la tine, au această posibilitate. 
Maria deschide un portal si ele se grăbesc să plece, dar nu uită să le spună că vor mai veni și alte entități, căci acum au aflat cum pot ajunge repede acasă.

- Mergi la Otilia, îi cere Dragoș Mariei. Cum o vezi? 
- E acasă, sunt bagaje prin toată casa; nu știe ce să facă cu ele, să le despacheteze ori nu.
- Otilia,cum te simți? 
- Nu știu dacă fac bine sau nu. Mă simt străină în casa mea.
- Maria, uită-te în corpul Otiliei, vezi energii negative?
- Da, peste tot.
- Strânge-le si aruncă-le în soare. Vezi apoi unde e situată teama ei, în corpul energetic.
- În inimă, e neagră.
- Scoate-o și arunc-o.
- Mai văd energii în cap, inimă.
- Scoate-le! Vezi apoi ce vibrație are.
- 200 Hz.
- Ridică-i virațiile la 100.000 și spune-mi cum o vezi.
- E mai bine.
- În casă mai sunt entități?
- Da, e cineva care o urmărește. E un uman descarnat. Se numește Ioana.
- Ce cauți acolo, Ioana?
- Nu știu cum am ajuns, m-a atras energia casei.
- Vrei să pleci acasă?
- Da.
- Maria, deschide-i un portal și las-o să plece.
- Acum au rămas doar energii.
Le trimite printr-un portal.
- Mergi la Ionuț și fă același lucru, apoi revino să încheiem sesiunea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu