Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 4 martie 2018

* (241) – Demon sechestrat în corp energetic uman; sufletul geamăn vine în ajutor; Pilos, un demon cu onoare; Agharta.


Regresie hipnotică pentru persoana George, realizată cu coordonarea lui Dragoș Coroșeț, în data de 27 ian. 2018. Mediumul utilizat: Mona.

După intrarea în transă hipnotică, Monei i se cere de către Dragoș:  
- Mona, caută-l pe George.
D.C.
- Mi-a apărut în față o entitate foarte slabă, cap alungit, culoarea pielii este gri. Văd că mă amentință.
- Ridică-ți nivelul vibrațiilor.
Entitatea se retrage.
- Identifică-l.
- Da, se numește Pilos
- De ce a apărut în fața ta ?
- Zice că l-am chemat.
- Noi îl căutam pe George, nu pe tine.
- Eu sunt George.
- Probabil vrei să spui că ești în George. De cât timp ești cu el?
- De 300 de ani.
- Cum ai intrat în el?
- A avut o moarte foarte violentă. Înainte de a muri se târa pe pământ. Era la picioarele mele și eu am intrat în el. I-am spus că îl voi ajuta să se răzbune și el a acceptat.
- Cum i-ai apărut tu atunci?
- Ca entitate ET. Credea că am venit să-l salvez.
- De ce a fost omorât ?
- Noi am aranjat provocarea ca să dăm un exemplu ca ei să învețe frica și supunerea. 
George era un preot și lupta împotriva noastră. 
- Din ce rasă faci parte? 
- Athori. Cerem oamenilor să ni se supună, dar până acum nu am reușit căci mereu apare câte unul care ne strică planurile.
- Cum ai reușit să stai în George atâta vreme? 
- Din când în când îl mai lăsam să-și ridice un pic vibrația. Și, atunci, el mă credea binefăcătorul lui. 
- Ce i-ai provocat ?
- L-am dezechilibrat energetic. Dar, deși este puternic, uneori reușeam să-l pun sub control. I-am dereglat glanda endocrină. 
- Mai e cineva în el?
- Da, la stomac sunt alte entități care se hrănesc cu energia lui. Ce intră în intestine este preluat ca energie de ei.
Eu m-am folosit mai mereu de ochii lui ca să văd lumea de dincolo de corpul lui. Pentru asta a trebuit să-i modific ochii și să-i adaptez pentru mine, altfel nu-i puteam folosi. Sunt acum ca o poartă către lumea voastră.
- De ce faceți voi rău oamenilor?
- Vrem să vă folosim și să ne recunoașteți ca entități venite din cer. Noi am putea fi regi pe Pământ. N-am prea reușit până acum dar timpul e înainte. La început am crezut că sunteți niște proști, dar n-a prea fost așa. Din păcate, ați început să vă treziți și să înțelegeți. Procesul ăsta constatăm că devine foarte rapid. Începeți să vă amintiți cât sunteți voi de puternici. Norocul nostru e că voi nu sunteți făcuți pentru a cuceri. Știm că nu ne veți putea face rău și de asta profităm noi.
- De ce are George dureri articulare?
-Din cauza reacțiilor și substanțelor care rezultă din activitatea mea în corpul lui.
Mona vede că din cauza înălțimii sale, entitatea nici nu se poate ridica în picioare când e în corpul lui George. 
George, când și-a dat seama cu cine are de-a face, cine a intrat în el, a avut o reacție prin care entitatea a fost blocată în el și, așa chircit, a stat în corpul lui George tot timpul. (n-a mai putut ieși nicio clipă afară).
- George, dă-i drumul să iasă din corpul tău și spune-i să se prezinte în fața ta!
Mona vede cum George eliberează entitatea și cum după ea curge o energie verde, greu mirositoare. 
- Arată urât: are gheare, câte trei la fiecare membru.
E dezorientat, după atâta timp de încarcerare. Se uită spre un fel de oraș aflat la distanță, în negură. 
- Unde sunt? Nu știu unde mă aflu. 
- Ai cam pățit-o, ai rămas sechestrat. Ia spune, din cauza ta George vorbea uneori alte limbi nepământene.
- Chegon mata bi cujun, zice entitatea în acea limbă. 
- Poți să și traduci? 
- „Vreau să plec acasă”, înseamnă. 
- Ce dai la schimb? Sufletul?
- Nu, nu ai tu nevoie de el.
- Stai în genunchi și cere-i iertare lui George pentru răul pe care i l-ai făcut. 
- Nu pot, ar fi cea mai mare rușine pentru mine. În ADN - ul nostru nu există ceva care să recunoască răul. Dacă aș îngenunchia ar trebui să mor. 
- Mona, eu voi număra de la 1 la 3 și genunchiul lui drept se va înmuia.
Mona vede cum Pilos rămâne într-un picior. 
- Spune-i că s-ar putea să i-l iau și pe ălâlalt. 
- Spune că pentru ei este un cod de onoare, a îngenunchia înseamnă moartea lui, deoarece luminița din el se va stinge și toți vor vedea asta. Se simte ca și condamnat. Va căuta un loc unde să moară.
Dragoș îi reface genunchiul. E bucuros. A fost o lecție.
- Noi suntem soldați și onoarea este mai presus de toate. Îți voi fi recunoscător totă viața pentru că nu m-ai umilit în acest fel inacceptabil pentru mine și pentru rasa mea. Dacă ne vom mai întâlni vreodată, îți voi arăta recunoștința mea. Felul nostru, natura noastră este să fim cotropitori. Noi suntem cotropitori. 
- Ai pus implanturi în George?
- Da.
- Să le scoți. 
Îi sunt luminate toate implanturile. Sunt peste tot: în ochi, în abdomen, în stomac, intestine, la nus, la genunchi, laba piciorului, torace, plămâni, zona genitală etc.  Implanturile au diverse forme și mărimi: o sârmă sub formă de semicerc, plăci, ghimpi etc. 
Toracele e cel mai afectat. Ochii parcă nu mai sunt. La cap se vede o crăpătură din care iese o energie.
 Glanda pineala era folosită de Pilos pentru a ține legătura cu ai lui. 
Dezlipește pelicula de pe ochi și Mona vede că acolo arată ca și cum ar fi avut loc o explozie. 
În obraji și în gât e câte un implant. În stomac sunt un fel de viermișori. 
După ce scoate toate implanturile, le distruge. 
Corpul lui George s-a luminat. 
Îl trece și printr-un perete de foc. 
I-a căzut ceva ca un fel de pălărie care a ars. Dincolo de zid, corpul ar culoarea albăstruie iar vibrația este de 20.000 Hz; I-o ridică la 100.000. 
- Apare o entitate cu care se sărută; tot albastră e și  acea entitate. Îi spune că e sufletul lui geamăn. Seamănă perfect.
- Cum se numeste? 
Mihaivola, e femeie. Ea e fericită.
- Cum ai ajuns aici?  
- Am fost atrasă instant de el.
Vine din constelația CELIBOR, din dimensiunea a 5-a. 
- Sub ce formă vă alați voi?
- Suntem energii. Am vrut să mă întâlnesc cu el, am simțit că pot veni la el, m-a atras energia lui.  
- Cu ce-l poți ajuta? Uită-te la ochii lui, sunt distruși.
- Observ, dar cu energia pe care o mai are pot să-i ard răul din ei, spune Mihaivola.
Îi curăță și-i enegizeză zona oculară, apoi repară și regenerează ce lipsește. Corpul fizic i se va reface după 32 de zile dar vindecarea completă la ochi se va produce după 6 luni. A fost devastată zona aceea.
Mona vede cum apar mii de luminițe care vindecă zona oclară. 

- Mona, mergi să vezi ce a fost cu acea trăire când George a fost dus de o navă pe o planetă.
Ajung pe acea planetă, văd un fel de statui care plutesc în aer. Văd o entitate uriașă de vibrație joasă, spune că se numește Beuseb. 
- Ce faci aici?
- Păzesc intrarea în Tărâmul Spiritelor. 
- Clădirea aceea seamănă cu cea de la Petra de pe Pământ, spune Mona. 
-Tot noi am făcut-o și pe cea de pe Pământ.
- La ce folosește acea intrare de la Petra ? 
- E intrarea în lumea de jos. Am făcut-o acum câteva sute de ani. A fost a unui faraon care avea misiunea să deschidă o poartă către lumea de jos. 
Cei de sus ne-au permis să primim suflete umane la cerere.
- Ce legătură au toate astea cu George?
- Acele entități l-au folosit pentru a le arăta locul intrării în lumea de jos. 
Entitățile voiau un loc aici jos. Unul dintre ele crede că e pregătit să intre. 
George nu a fost lăsat de cei de sus să pătrundă în adâncuri.
- Sceptul din mâna mea (spune Beuseb) deschide întrarea în lumea de jos, printr-o vibrație. 
- Ce se întâmplă dacă pierzi acel sceptru ?
- Ce poate fi mai rău. 

După ce revin, Mona și George merg la locuința lui, unde sunt multe energii negative și entități. Deschide două portaluri  care absorb totul.
Dintr-o icoană, Mona vede că a ieșit o entitate. Are forma unei sfere într-un triunghi echilateral. Tavanele sunt negre și parcă legate de univers.
 Mona și George văd o navetă spațială care observă casa. Din ea coboară o entitate cu pelerină albastră, lungă. Nu e o entitate de frecv. superioară. 
- Om mic, pleacă de aici, zice cel cu pelerină, după ce se apropie de ei. 
Spune că el este regele Barus.
Dragoș vorbește cu el:
- Voiam să te salut, majestate! 
- Așa mai merge, zice Barus. 
- Am glumit, revine Dragoș. 
- Voi sunteți oameni mici, el nu (arătând spre George). Acum el e omul nostru. Comunicăm cu el în vise dar și treaz.
- Ai armată?  
- Nu. O parte din noi stau deasupra planetei căci nu putem intra. Cu ajutorul unor nave intrăm dar nu putem sta mult din cauza atmosferei planetei voastre.
- Îl văd pe George consumat de această relație cu acele entități, spune Mona. 
- Întreabă-l pe George dacă vrea să mai păstreze legătura cu aceste entităț și cu această navă.  
- M-a implorat să-l salvez.
- Cheamă-l din nou pe Barus. Cere-i să taie toate legăturile căci George nu-i mai vrea să fie cu ei. Burus pleacă nervos că a pierdut un bun agent.

Portalurile absorb acum niște energii destul de greu de sesizat; de parcă acelea ar fi fost niște implanturi ale casei. Casa parcă e pregătită să atragă și să țină legătura cu alte planuri.
În camera lui George sunt multe energii, portalurile au de lucru serios.  
- Mona, uită-te prin acea casă și caută un obiect care generează atât de multă energie negativă.
În pod, Mona descoperă un tablou dreptunghiular și înțelege că de acolo vin energiile. 
- De unde-și trage energia acel tablou? 
- E legat de un fir care duce în jos, către centrul Pământului. 
Mona îl urmărește și ajunge chiar în centrul planetei. Ajunge la un copac enorm. Sunt și niște movilițe par a fi locuințe. Acum vede o piramidă. 
- Cine a creat acea piramidă? Cheamă constructorul. 
Apare un fel de ciplop, se numește Mais.
- Cum ai construit acea piramidă.
- E casa mea. 
- Foarte bine dar de ce ai legat casa ta de cea a lui George prin acel cablu, ori fir? 
- E o legărură foarte veche are 152.000 de ani. 
- Păi, atunci casa lui George nu exista ?
- Nu, dar eu mă refer la locul acela unde există un cub energetic. Prin acel cablu putem arăta cum și ce este aici.
- De fapt ce este acolo?
- Aici este Agharta.
- Și voi cum vă numiți ? 
- Ne numim Aghartâși. (C.M.: noi le spunem Aghartani)

https://www.youtube.com/watch?v=KnKY73IkRIs


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu