Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 15 decembrie 2017

Inuaki, reptilianul din mine (XV) – Cartea a doua.

de Aryana Havah                  
(continuare)

D. Următorul pas va fi conştientizarea Dumnezeului interior.
A: Cum?
D: Cere-i lui Dumnezeu să îl simţi. Întâi vei simţi o formă de energie, caldă, plăcută, plină de iubire, care vine şi te înconjoară.
A: Şi dacă nu o pot duce?
D: Dumnezeu va veni la tine cu o energie potrivită gradului tău de suportabilitate. Nimeni de pe Terra nu poate suporta toată energia Lui, ne-ar exploda inima. După ce l-ai simţit cere să îl vezi în jurul tău. Iţi va apărea ca o energie colorată în culorile curcubeului. Cere apoi să îl vezi în interiorul tău, în rude, prieteni, lucruri. Uită-te la toţi şi toate şi vezi ce ne deosebeşte. Suntem la fel sau fiecare are o structură specifică?
A: Şi ce am să aflu?
D: Că nu ne deosebeşte nimic.
A: Şi care este scopul acestor exerciţii?
D: Să vedem că noi toţi suntem egali. Numai înţelegând că acţiunile pe care le facem, fiecare dintre noi sunt de fapt fapte îndreptate împotriva noastră, vom reuşi să scăpăm de karmă.
Dacă tu gândeşti, vorbeşti şi acţionezi ca şi când tot ceea ce faci faci pentru tine, viaţa ta se va schimba.
A: Este foarte greu, căci ai de luptat cu mentalitatea ta, a celor din jur şi toţi avem caractere diferite şi un mod propriu de a vedea lucrurile.
D: Cam cu câţi oameni te întâlneşti tu într-un an? Mă refer la toţi şi cei cu care stai de vorbă şi cei pe lângă care treci.
A: Nu ştiu. Vreo zece mii.
D: Dar Dumnezeu? De câţi oameni crezi că este căutat?
A: De toată populaţia Terrei!
D: Deci El poate. Asta trebuie şi tu să poţi face. Dacă vrei să fii asemeni Lui trebuie să înveţi să iubeşti şi să ierţi. Să ai înţelegere faţă de cel mai slab sau în curs de trezire. Spune-mi dacă Dumnezeu ar avea o cămară plină cu alimente şi ţie ţi-ar fi foame crezi că ţi-ar da?
A: Cu siguranţă!
D: Dar dacă tu ai fi Dumnezeu şi ai avea o cămară plină de alimente şi ar veni mulţi oameni înfometaţi le-ai da tot ceea ce ai?
A: Dacă aş fi Dumnezeu da, căci aş şti că pot oricând pune la loc ceea ce am dat.
D: Dacă ai fi Dumnezeu le-ai da şi i-ai învăţa cum să facă să aibă şi ei. Aşa face şi Dumnezeu cu noi. Ne arată cum să avem orice vrem.
A: Numai că nu se prea vede în practică.
D: Nu vedem pentru că nu vrem. Ne este mai comod aşa, deşi aceasta este o păcăleală. Am fost învăţaţi cum să ne chinuim, nu cum să progresăm. Totul este însă atât de simplu!
A: Explică-mi.
D: Pentru a te schimba şi a-ţi schimba viaţa trebuie în primul rând să vrei. Chiar dacă tu ajungi la concluzia că încă nu poţi fi Dumnezeu, că nu eşti pregătit, că nu ai înţeles, poţi măcar încerca să îţi schimbi propria viaţă şi pe a celor din jur.
Trebuie să îţi doreşti acest lucru cu toată fiinţa ta.
A: Dă-mi un exemplu.
D: Să zicem că tu nu te înţelegi cu copilul tău. Că el nu vorbeşte cu tine, că se ascunde, că te minte sau că pur şi simplu nu te bagă în seamă. Verifică întâi de unde a plecat această stare. Cine este de vină. Intrebă-te dacă nu cumva atunci când era mic şi era cicălitor ţi-ai dorit să tacă şi să te lase în pace? L-ai trimis oare la bunici spre a scăpa de el? L-ai certat pentru că vorbea prea mult? Ai afirmat vreodată că te-a înnebunit, că nu-i mai tace odată gura?
A: Bine, dar astea sunt doar cuvinte. Părinţii care spun aceste lucruri nu o spun din inimă. Sunt vorbe rostite în anumite momente de epuizare sau chiar în glumă.
D: Ele sunt programări. Cel ce le-a rostit a lansat o comandă către Matrice şi aceasta a reacţionat conform cu cerinţa. Copilul a devenit necomunicativ sau te ignoră. Iţi răspunde conform cu vibraţia pe care tu însuţi ai indus-o.
A: Ce trebuie făcut?
D: Trebuie să ştergi programele şi să le înlocuieşti cu programele dorite. Ai grijă să nu te grăbeşti. Acest lucru nu se poate face deodată. Trebuie să insişti multe zile la rând.
A: Cât?
D: Nu este o regulă. Durează atât până simţi tu că este adevărat ceea ce afirmi. Şi mai este un lucru dăunător pe care am văzut că îl fac adulţii. Am văzut asta la mulţi părinţi, chiar şi la ai mei. Atunci când un copil greşeşte, nu mai spune: seamănă cu mama sau cu tata. Este foarte dăunător. Copilul seamănă cu el însuşi şi cu toţi. Dacă spui că seamănă cu cineva îl programezi şi atunci va căpăta din ce în ce mai multe trăsături specifice celui amintit.
A: Asta cu a căuta asemănare în neam este specific românilor. Am văzut şi eu acest aspect şi mă străduiesc să îi fac pe oameni să înţeleagă.
D: Spune-le că atunci când un copil greşeşte să spună că el seamănă cu Dumnezeu. Şi pedeapsa să fie egală cu cea pe care i-am da-o lui Dumnezeu!
A: Păi nu i-am da nici o pedeapsă.
D: Corect. Dacă însă am crede că Dumnezeu a făcut o greşeală am sta de vorbă cu el şi l-am întreba de ce a făcut acţiunea respectivă. Poţi face şi cu copilul la fel. Poate că a avut un motiv, poate a crezut că face un lucru bun, poate a văzut la altcineva o acţiune similară.
A: Ar fi bine să facem acest lucru. Eu spun că o discuţie este mai constructivă decât o mie de palme, însă asta este mentalitatea noastră actuală.
D: A fost. De acum trebuie să ne schimbăm.
A: Ar trebui să ne schimbăm, dar mă uit pe stradă şi văd oamenii din ce în ce mai abătuţi şi mai irascibili. Nimic din comportamentul nostru nu prevesteşte vreo modificare colectivă de natură pozitivă.
D: Modificarea a început deja, dar pentru a se duce la îndeplinire planul, Terra trebuie mai întâi să se cureţe de ceea ce i-am dat de-a lungul timpului, aşa că ne dă înapoi vibraţia noastră. Este o perioadă dificilă dar va trece.
A: Vom avea parte de modificări la nivelul solului, mă refer la globul pământesc în general?
D: Da. Terra îşi schimbă hainele. Trebuie să vezi continentele, apa şi tot ceea ce există pe suprafaţa ei ca fiindu-i îmbrăcăminte. Din când în când ea trebuie să le schimbe şi mai ales acum deoarece ea a început să crească în dimensiuni.
A: Cum adică?
D: Terra îşi măreşte volumul.
A: Dar nu vorbeşte nimeni despre acest lucru. Nu am auzit vreo informaţie.
D: Nu ştiu dacă se vorbeşte sau nu, dar asta este realitatea. De-a lungul mileniilor Terra a crescut şi va creşte în continuare. Ea este o fiinţă vie. Totul are o logică şi există un curs al evenimentelor. Există anumite cicluri de timp care fac ca istoria să se întâmple şi să se repete. Aşa a fost până acum, de acum înainte nimic nu se va mai repeta.
A: Sunt schimbări la nivel general, peste tot în Univers?
D: Totul are legătură cu galaxiile şi planetele. Există un ADN cosmic, care uneşte totul. În 2012 un ciclu se sfârşeşte şi întrăm într-o nouă etapă. Totul se va schimba, oamenii, Terra. Este primul pas spre a deveni co-creatori.
A: Din câte am înţeles, noi putem crea şi acum, dar limitat.
D: Da, dar numai în propriul univers, deoarece noi creăm cu creierul într-o lume cu două polarităţi şi de aceea întotdeauna creaţia noastră are şi o anti-creaţie identică. După ce vom intra în noua lume, creaţia noastră nu va mai răni pe nimeni, căci vom crea cu inima.
A: Adică nu ne vom mai folosi creierul?
D: Ba da, dar el va fi condus de suflet şi nu invers. Dar acest lucru va fi posibil abia după ce noua energie se va stabiliza.
A: Te referi la noua energie care va schimba Terra?
D: Da. Energia este cea care coordonează şi organizează totul. Noi suntem energie, trăim într-un ocean de energie, tot ceea ce mâncăm este energie, aerul este energie, absolute totul este energie.
A: Şi gândurile şi trăirile noastre?
D: In special acestea, căci ele sunt generatoare de energie. Mintea noastră este o antenă. Noi trăim, mâncăm, respirăm şi înnotăm într-o mare de energie, însă în prezent este o energie toxică.
A: Dar nu putem curăţa acest ocean energetic, nu îl putem purifica?
D: El conţine toate trăirile noastre de-a lungul timpului. Nu se poate curăţa aşa pur şi simplu, totul se supune unor anumite legi, cum ar fi legea karmei.
A: Karma poate fi anihilată prin gând?
D: Nu înţeleg întrebarea.
A: Să zicem că eu mă concentrez şi doresc să anihilez toată karma negativă odată. Este posibil?
D: Adică tu ai făcut rău câteva milenii şi apoi în cinci minute vrei să ştergi totul?
A: Da.
D: Nu, nu se poate. Există posibilitatea pozitivării unor anumite acţiuni, dar pentru asta trebuie să conştientizezi fapta, să te căieşti, să îţi ceri iertare şi să introduci forme-gând-energie de polaritate opusă celei generate. Asta înseamnă că trebuie să le iei pe rând şi este valabil doar pentru faptele din viaţa prezentă, dar şi aşa dacă faci acest lucru din dorinţa de a scăpa, fără iubire, acţiunea este un eşec.
A: Dar am întâlnit anumite şcoli, care fac pachet toate problemele karmice şi le trimit la Creator.
D: Ce vină are Creatorul să primească greşelile tale? Ţi se pare corect? Dacă tu ai fi Creatorul şi o mulţime de oameni ţi-ar trimite vibraţii negative în loc de iubire, cum te-ai simţi? Ce ai face?
A: Nu cred că Creatorul interpretează aceste lucruri aşa!
D: Dar unde se află Creatorul?
A: În cer!
D: Se pare că întâlnirile noastre au fost inutile!

(va continua)

Sursa.: https://adevarultevaelibera


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu