Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 13 august 2017

Nota bloggerNU UITAȚI DE INVOCAȚIA DE ASTĂZI, DE LA ORA 22,30 !
C.M.

7 comentarii:

  1. Care invocatie? Fa trimitere la ea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleu!! Ați venit târziu în „gașcă”!! Invocația de sub titlul blogului (scrisă mare și subliniată în galben) C.M.

      Ștergere
    2. Revin. Realizez că dacă dv. citiți articolele folosindu-vă de un telefon mobil(cu posibilitate de a intra pe internet), atunci e posibil să nu vă apară întreaga pagină a blogului ci doar de la titlul articolului dorit. Dacă este așa, atunci iată conținutul invocației pe care trebuie s-o rostiți în fiecare duminică seara, ora 22,30:
      Cu credință, umilință și iubire, cer Matricei-Dumnezeu să retragă de pe Pământ toate ființele care, prin alegerile, acțiunile și gândurile lor, se opun ASCENSIUNII planetei și umanității în dimensiuni superioare. Eu sunt pregătit(ă) și vreau să ascensionez. Eu sunt sănătos(-oasă) și plin(ă) de iubire ; eu sunt nemuritor (-are). Amin.
      Sănătate și iubire! C.M.

      Ștergere
  2. Niciodata nu-i tirziu .fii binevenit in ..grupul nostru,,Namaste,,Luina ,Pace si Iubire ,, M.C

    RăspundețiȘtergere
  3. Umilinta si iubire?Amin? te desconspiri singur cm-ule!
    Pe cand se mai fac voiaje cu navele cabalei? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea înțelegeți mare lucru din spiritualitate. Dacă din tot ce se postează pe acest blog ați ajuns la concluzia că eu servesc întunericul, atunci, prin credința dv. total obstructivă și bănuitoare, îndepliniți perfect rolul ființei producătoare de negativitate.E un mijloc sigur de obediență a ființei față de cei pe care pretindeți că-i contestați.Păcat că n-aveți posibilitatea să vă măsurați vibrația; probabil că v-ați îngrozi. Mai gândiți-vă! C.M.

      Ștergere
  4. Am scris un comentariu intr-un articol trecut in legatura cu aceasta eclipsa americana....dar cred ca deranja aici. Revin cu un comentariu dupa eclipe....sa facem o retrospectiva (ca nu se intampla nimic).

    RăspundețiȘtergere