Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 14 mai 2017

Misterioasele coloane de lumină. Unul dintre cele mai neobișnuite fenomene atmosferice observate pe Pământ

 
Dacă ați fost vreodată martorii unor asemenea lumini misterioase, sunteți unul dintre puțini norocoși din lume. Fenomenul coloanelor de lumină apare îndeosebi dimineața, când vremea este rece, și este cauzat de reflecția luminii Soarelui sau a Lunii în particulele mici de gheață din aer. Dacă sursa de lumină este aproape de sol, stâlpul de lumină apare plutind în aer. Când lumina vine de la Soare sau Lună, stâlpul de lumină poate apărea ca venind din Pământ.
Potrivit credințelor populare, mai ales în trecut, acest fenomen atmosferic era deseori privit ca un semn divin. În evul mediu oamenii asociau aceste coloane de lumină cu iminența producerii unui dezastru natural în acel loc.
Spre deosebire de aurora boreală, stâlpii de lumină nu sunt influențați de câmpul magnetic al Terrei. Mai mult, pot fi creați inclusiv de om, prin lumină artificială.
Atunci când condițiile atmosferice sunt propice, particulele de gheață pot reflecta lumina provenită de la stâlpii stradali de iluminat sau de la felinarele agățate în fața caselor, dând naștere spectaculosului fenomen.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu