Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 17 mai 2017

Mesaj de la Lady Nada.


(14 mai 2017; channeler James McConnell)
Traducerea Const. Mihăilescu


Eu sunt Lady Nada.
Doresc să comunic cu voi deși a existat o oarecare nesincronizare cu canalul uman al acestui mesaj; important este că iată pot veni acum să vă împărtășesc din energia mea, din dragostea mea, din exprimarea mea în conexiunea cu voi, mai ales în această minunată zi pe care voi o numiți „Ziua Mamei”. Este un moment de împărtășire și de creștere. Este un moment în care vă manifestați unitatea și hotărârea de a merge înainte.
Vă apropiați, dragii mei, tot mai mult de linia de sosire. Totul este în grafic, totul se desfășoară așa cum a fost programat.
 
Vă rog, nu vă faceți griji căci nu aveți motive de îngrijoarare. Pentru că, așa cum mi-a spus dragul meu Sananda, voi vă aflați acum în locul potrivit, la momentul potrivit, ca totul să fie pus cap la cap și să se unească. 
Aceasta înseamnă că vă apropiați tot mai mult de momentul contopirii în gândire și în acțiune.
Fiecare dintre voi va începe să realizeze că face parte din aceeași Unitate. Deocamdată, pur și simplu, nu simțiți că peste lumea voastră tridimensională încă mai este tras vălul neclarității. Vestea bună este că ochii voștri încep să se deschidă și să descopere noua expresie a lumii. 
La propriu, „cel de al treilea ochi” va începe să vi se activeze, și aceasta vă va da posibilitatea să vedeți și să înțelegeți ceea ce, fără el, n-ați putea face.
În sfârșit, veți putea vedea și aprecia frumusețea de care sunteți înconjurați.

Dacă veți căuta frumusețea, veți găsi frumusețea. Dacă veți avea credință, cu siguranță  veți vedea și frumusețea creației, frumusețea a tot ceea ce vă înconjoară, frumusețea voastră înșivă. Și această minunată percepție, care va fi chiar adevărată, nu vă va mai părăsi niciodată.
Deci, nu vă îngrijorați dragi frați și surori, totul este exact unde trebuie să fie. Suntați exact acolo unde trebuie să vă aflați.
Și, așa cum a spus Sananda, sincronicitățile din viața voastră se vor înmulți și vor crește de mai multe ori, ca număr și ca oportunitate, iar voi vă veți minuna cum de se potrivesc atât de bine toate. 
Toate vor veni, ca din întâmplare, în calea voastră să vă ajute, să vă folosească și să vă ușureze viața. 
Dar, pentru aceasta, voi trebuie să fiți buni cu toți ceilalți, să-i tratați cu iubire compasiune și înțelegere, ajutându-i să nu mai rătăcească drumul. 
Totodată, trebuie să fiți buni și înțelegători cu voi înșivă. Iubiți-L pe Dumnezeu, iubiți-i pe cei de lângă voi și nu uitați să vă iubiți pe voi înșivă. Numai așa veți putea crește vibrația planetei și a voastră. 
Aceasta este calea sigură și singura pentru a putea ajunge, împreună cu planeta, în dimensiuni superioare.

Dragilor, eu vă iubesc pe fiecare dintre voi și vă promit că voi încerca să fiu mai des în preajma voastră, în această perioadă, folosindu-mă și de mijlocirea acestui canal uman (James), așa cum o face și dragul meu Sananda.

Acum, primiți toată pacea și dragostea mea.

Lady Nada.

www.ancientawakenings.org;
www.meetup.com/ancient-awakenings



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu