Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 18 aprilie 2017

Horus: Când sunteți chemați să-i ajutați pe alții.


(16 april. 2017; channeler Elaine DeGiorgio)
 Traducere Const. Mihăilescu.


Abia am încheiat comunicarea cu dragul meu Heru - energia lui de astăzi a fost frumoasă și puternică ...astfel că m-am conectat cu plăcere la ea ..precum și la Prezența mea Sacră EU SUNT. În timp ce vorbea ... el mi-a arătat imagini din timpul Atlantidei, atât în vremurile bune cât și în perioada de decădere.

Iată mesajul lui:
Eu Heru, vorbesc prin inima iubitului meu canal uman și mă adresez tuturor umanilor de pe Pământ. Prin această conexiune ancorăm Sacra Rază Albastră a lui UNU, Flacăra lui Dumnezeu, Frecvențele Stelei Sirius, și cea de a patra Rază de Diamant precum și Steaua lui Dumnezeu și Templul Ascensiunii din Luxor.
Eu comunic cu voi din dimensiuni care nu sunt ale acestui plan pământesc.
Misiunea noastră este ca prin aceste raze să-i ajutăm pe cât mai mulți dintre voi să se conecteze la Gradul 144 al Conștiinței Cosmice și cu Conștiința Cosmică a Leului.

Dragostea mea pentru fiecare dintre voi este necondiționată. Eu trăiesc prin toți copiii mei aflați pe Pământ; în acest moment, ei îndeplinesc în mod activ partea ce le revine din Planul Divin și care privește planeta Pământ.
Știu și văd confuzia și conflictele care se manifestă acum pe planeta voastră.
 
Noi lucrăm prin inimile și mințile liderilor guvernelor voastre de pe Pământ pentru a aduce pacea și armonia. Aceasta înseamnă că noi plantăm în mintea și inima liderilor voștri semințele iubirii, ale bunei înțelegeri, pentru binele general al umanității.

Așa cum m-am ocupat de conflictele de la nivel mondial, am în prezent preocuparea de a mă adresa inimilor pentru a ajuta la aplanarea conflictelor de ordin personal.
Multe suflete, mulți Lucrători întru Lumină și-au asumat sarcina de a coborî la nivelul căilor de conflict și de separare astfel ca, prin acțiunile lor pline de dăruire, să ajute la vindecarea planetei de suferință și de învrăjbire.  
Faptul că ne coborâm până le ele nu însemnă că noi onorăm sau binecuvântăm aceste căi. 

Prin intermediul acestui canal uman, la începutul acestui an, m-am adresat inimilor tuturot ființelor umane de pe aceată planetă. Atunci am spus că în acest an măștile vor cădea și că totul va fi dezvăluit. Acest lucru se întâmplă acum, chiar acum în timp ce vorbim.
Tot atunci am vorbit inimilor voastre despre ce însemnă a fi „în seviciu”, despre unicitate, despre dragoste, armonie, despre nevoia eliberării de vechile paradigme. 

Cei care sunteți chemați să vă slujiți semenii, trebuie să alegeți, prin liberă voință, să renunțați la vechile modele de gândire, pe care le-ați aplicat în trecut, modele care, aproape în exclusivitate, sunt legate de aspectul material al lumii.
Prin această renunțare, veți îndeplini prima și foarte importanta condiție de a putea evolua, adică de a vă crește conștiințe și frecvența de vibrație.
  
În acest moment, noi lucrăm cu voi, pentru a vă ajuta să vă creșteți vibrația până la atingerea pragului necesar accesului în dimensiunea 5D.
Această condiție este îndeplinită doar în cazul în care inima renunță întegral la vechea paradigmă a celui de al treilea nivel de conștiință, conștiință care nu vă mai servește, și la care trebuie să renunțați. 

Cei care au ascultat povața noastră și au renunțat deja la acest tip de conștiință, se află acum într-o situație spirituală sensibil îmbunătățită, iar sufletul lor începe să înflorescă și să se îmbogățească.
Multe dintre aceste minunate flori sunt îmugurite sau îmbobocite, iar altele deja stau să-și desfacă minunatele petale, în grădina mea cerască, mângâite de razele Soarelui Divin.   
Eu am semințele plantelor minunate, am apă curată și sol fertil pentru ca tot ceea ce sădesc în grădină, să crească frumos și viguros, fără a fi năpădite de buruieni. Sunt un grădinar priceput și merită, vă garantez, să vă lăsați în grija mea. Florile din grădina mea sunt încurajate acum să-și ia puterea și vigoarea care li s-a oferit de la începutul plantării. 
Mulți vă vor provoca, mulți vă vor contesta puterea, mulți se vor întoarce împotriva voastră. Dar voi veți păși înainte pe Calea Luminii, și veți face ca mulți, din ce în ce mai mulți, să vă caute și să vină alături de voi.

Dragii mei, lumina voastră strălucește întărită de razele Soarelui meu, și această strălucire va face ca mulți să fie puternic atrași de frumusețea ei irezistibilă.
Noi nu am renunțat la niciun suflet rătăcit și pe toți îi încurajăm să se îndrepte spre Lumină. Cei care sunteți deja împuterniciți, nu uitați de cei rămași în urmă, semnalizați-vă prezența și arătați-le calea. 
Dar nu obligeți pe nimeni; toate căile sunt alese prin liberă voință. O „libertate” impusă este o închisoare pentru sufletul nepregătit.
Prin voința lor liberă, sufletele trebuie ca mai întâi să se vindece. Meditați și binecuvântați-i pe cei care au nevoie de sprijinul vostru, încurajați-i să se decidă mai repede. Numai în lumea voastră materialitatea poate aduce o oarecare satisfacție, și aceasta, de altfel, efemetă.
Dragilor, toți cei care au muncit din greu și au decis să iasă la suprafață, deasupra tarelor dimensiunii inferiare în care s-au zbătut până cum, încep să vadă teptat granița lumii 5D, către care se îndreptî.
Cu cât cresc în conștiință, cu cât își ridică nivelul de vibrație, cu atât se apropie mai mult de întrarea în această dimensiune superioară.
Calea nu este niciodată una ușoară, căci este calea devenirii voastre ca maeștri, îngeri și ghizi, și pentru aceasta noi suntem cu voi la fiecare pas din drum. De aceea eu vă spun: trăiți luminos în Adevărul vostru ! Trăiți în cinste, cu inima deschisă, cu dragoste pentru tot cceea ce este creat. Extinderea Sinelui vine cu creșterea sentimentului compasiunii. Aveți compasiune nu numai pentru alții dar și pentru voi ! Relația este de condiționalitate: nu te poți iubi pe tine dacă nu-i iubești și pe ceilalți și nu-i poți iubi pe ceilalți dacă nu te iubești și pe tine. Altfel, nu se poate. Este prima regulă a Universului. Cunoaște-te pe tine însuți ca să poți trăi în Adevăr.

EU SUNT Heru (Horus) și am vorbit prin canalul uman Elaine, adresându-mă inimii fiecăruia dintre voi.


SURSA: https://eraoflight.com


Un comentariu: