Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

joi, 19 ianuarie 2017

Originea vălului islamic.


    Ar fi  bine să reamintim care este adevărata origine a vălului islamic.

Poate după  aceasta femeile vor refuza să îl mai  poarte.
    
   Vălul  islamic sau burka provine din Mesopotamia antică, din cultul zeiţei Astarte. 
    Pentru a o onora pe zeiţa dragostei carnale, toate femeile, fără excepţie, erau obligate să întreţină relaţii sexuale întâmplătoare în pădurile din jurul templului. Pentru a-şi ascunde identitatea, femeile din nalta societate obişnuiau să se învăluie din cap până în picioare, fiind jenate de statutul temporar de prostituate.
   
  "Când  Iuda a văzut-o, a crezut că este o prostituată, pentru că îşi acoperise  faţa".
  
    Mustafa  Kemal, supranumit Ataturk reformatorul, primul preşedinte
al Turciei  (1923-1938), a găsit o cale de a închide gurafundamentaliştilor din acea perioadă. Ataturk a promulgat legea care interzicea purtarea vălului şi care dădea dreptul femeilor să se îmbrace cum doresc, cu excepţia prostituatelor. 
Acestea urmau să poarte obligatoriu burka pentru a se deosebi de celelalte 
femei.

Legea lui Ataturk a avut un impact neaşteptat. A doua zi, toate femeile renunţaseră la vălul islamic. Legea lui Ataturk este în vigoare şi  astăzi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu