Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

luni, 12 decembrie 2016

Mesajul impresionant al unui băieţel înainte de moarte zguduie lumea

Cu puţin timp înainte să se stingă, un copil de şapte ani, bolnav în faza terminală, a lăsat un sfâşietor testament celor dragi, relatează national.ro.

Marshall Clark, un copil ce locuia în Plymouth (comitatul Devon) le-a povestit prietenilor şi părinţilor, înainte de a pleca din această lume, cum va fi viaţa sa postumă, unde va putea „să meargă pe bicicletă, să mănânce zmeură, să alerge, să se joace, să privească la televizor şi să se bucure de copilărie deasupra norilor”. 

Mă voi simţi în largul meu, pentru că mama mi-a spus cum este în ceruri şi despre lucrurile frumoase pe care le voi face acolo”, a spus băiatul în mesajul său, pe care familia l-a publicat pe blogul bunicii sale, Elsie. 

Marshall Clark a fost lipsit de distracţiile unui copil şi de o viaţă normală în ultimii trei ani ai vieții sale.

Orb şi ţintuit la pat

Băieţelul a fost diagnosticat cu o maladie juvenilă genetică rară, boala Batten. Este o maladie care face parte din grupul bolilor ereditare foarte rare, cunoscute ca lipofuscinoze ceroide neuronale, care include şi boala Tay-Sachs. Se caracterizează prin acumularea de grăsimi în celulele sistemului nervos, cauzând demență progresivă, epilepsie, spasticitate şi scăderea acuităţii vizuale. Debutează la sugar sau în copilărie. Nu există tratament pentru această afecţiune. De la începutul anului, Marshall a rămas ţintuit la pat, şi-a pierdut vederea şi capacitatea de a se mişca.

Acum, este în paradis. Aici, pentru el a fost infernul, dar acum este liber”, a spus mama sa. 

Bucuraţi-vă pentru mine, pentru că nu mai sunt închis în propriul meu trup care mă împiedica să mă bucur de copilărie. Acum, sunt liber să fac tot ceea ce acolo mi-a lipsit”, a transmis micul erou.



Citiţi şi:
Un român poate demonstra existenţa vieţii după moarte!
La hotarul dintre viaţă şi moarte. Copiii povestesc despre lumea de dincolo
O mamă s-a materializat din lumea de dincolo pentru a-şi ajuta fiul


yogaesoteric
11 decembrie 2016



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu