Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 1 noiembrie 2016

MESAJ DE LA MAMA MARIA.

(vineri, 28 oct.2016; channeler Ann Dahlberg)
Traducerea Const. Mihăilescu.


Eu sunt Mama Maria și mă aflu astăzi aici pentru a calma multe suflete care au început să semene îndoieli în inimile lor. Fiți siguri, dragi copii, că totul se întâmplă exact atunci când era necesar și când a fost divin programat.Totul este binecuvântat și adus la momentul și în locul cel mai favorabil pentru a se obține beneficiul maxim pentru umanitate.  Noua lume pe care o veți edifica se va baza numai pe dreptate, cinste și iubire.
Evenimentele care se produc pe Pământ îmi solicită permanenta prezență, scopul meu fiind să vă îndemn a fi răbdători și încrezători în destinul vostru luminos.
În fiecare zi se produc foarte multe evenimente pe planeta voastră, doar o parte dintre ele fiind cunoscute de voi toți. 
Dacă ați avea posibilitatea să observați tot ceea ce zilnic se întâmplă, ați rămâne uimiți. Desigur, amploarea și numărul evenimentelor care se produc intră în mod diferit în cunoașterea ființelor umane, aceasta ca urmare a multor factori care fac diferența, printre aceștia putându-se enumera: locația, nivelul de interes, gradul de deschidere a ființei, nivelul de conștiință și conștientizare, spectrul vibrației fiecărui individ etc.  
Cunoașteți expresia:  „Cei mai blânzi vor moșteni pământul”. „Cei blânzi” sunt cei care pregătesc viitorul cu răbdare, încredere și multă iubire. Lor le revine sarcina de a arăta tuturor drumul întoarcerii către ACASĂ.
Încrederea trebuie să crească în inima fiecăruia dintre voi. Eu mă refer la încrederea că scopul suprem al lui Dumnezeu este aducerea lângă EL a tuturor sufletelor iubitoare, ceea ce este echivalent cu revenirea lor ACASĂ, revenire care se va realiza după o lungă perioadă de experimentări alese de fiecare suflet, și în care și-a folosit Liberul Arbitru.  

Iubiților, căutați mereu în interiorul vostru adevărul și lumina. Flacăra (scânteia) divină care se află în fiecare dintre voi a fost pusă acolo pentru ca voi să vă orientați corect și să nu rătăciți drumul. Dar, oricare ar fi acel drum, până la urmă vă va conduce la destinație. Numai că fiecare cale este presărată cu încercări mai mari sau mai ușoare, și mulți dintre voi aleg căile ocolitoare și dificile. Fiecare cale aleasă este cea mai potrivită pentru sufletul care o parcurge, deși nivelul dificultăților este diferit. Ritmul și accelerația parcurgerii drumului este și a fost mereu opțiunea fiecăruia. Din acest motiv, nu se poate afirma că o cale este mai bună decât alta. Toate drumurile ajută ființa să se încarce cu cunoaștere, să se întărească în credință, chiar dacă pentru aceasta va trebui ca pe unele porțiuni să întâmpine dificultăți. Procesul de perfecționare a sufletului este cel care duce 
către măestrie.
Pentru că drumul este lung, este nevoie de multă determinare, multă răbdare și multă încredere, permanentă iubire.
Pentru a putea trece mai ușor prin problemele vieților prin care înaintați către ACASĂ este bine să apelați la ghizii care vi s-au dat și care vă stau la dispoziție. Totul este să le cereți ajutorul, căci, altfel, ei vor rămâne în espectativă.
Principiul general care vă înlesnește înaintarea este atitudinea pozitivă. Mulți dintre voi cunosc și aplică acest principiu, ceea ce ne face pe noi foarte recunoscători și fericiți. 
Mulți dintre voi țin pasul cu evoluția Gaiei, și această sincronizare vă dă garanția că nu vă veți angaja pe căi ocolitoare. 
Vă mulțumim pentru curajul pe care-l dovediți în această perioadă de mari prefaceri. Ați înaintat foarte mult, ați obținut rezultate de care nici noi nu eram siguri că le veți putea obține. 
Sunteți atât de aproape de Lumea Nouă încât, deja, mulți dintre voi au început să o întrevadă. Orizontul cunoașterii voastre se lărgește permanent și dovedește că nu va mai trece mult până când veți trece „linia de sosire”. Această perspectivă ne face pe noi extrem de fericiți. Inima mea tresaltă împreună cu a fiecăruia dintre voi, căci voi sunteți o parte din ființa mea căreia-i place să se regăsească în ființa fiecăruia dintre voi.
Acesta este motivul pentru care astăzi vreau să vă dau speranțe noi și vă rog să aveți încredere că veți atinge hotarele Noii Lumi. Fiți iubitori, fiți cinstiți și plini de compasiune cu toate ființele creației. Iubirea este cea care deschide toate inimile, indiferent unde s-ar afla ele. 

Când vă deschideți inima, pătrunde în ea Lumina Divină, iar dragostea inundă toate spațiile.
Atunci veți înțelege că totul este perfect în întreaga Creație. 

Eu am deplină încredere în voi, copiii mei. Iubiți-vă pe voi înșivă și iubiți-vă aproapele, căci, la rându-vă, sunteți profund iubiți de Pronie.
Vă trimit trandafiri de iubire, pentru a vă reaminti cine sunteți cu adevărat.
Cu multa dragoste,
Mama Maria

http://sananda.website

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu