Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 23 noiembrie 2016

Conversație cu Federația Luminii (II)


(18 nov.2016; channeler Blossom Goodchild)
Traducerea Const.Mihăilescu.
 (ultima parte)

B.G.
F.L.: Noi nu afirmăm că toate acestea se vor întâmpla cu necesitate până la Crăciun. Spunem însă că în această perioadă fluxuri puternice de energie benefică, superioară, vor ajunge pe planetă, ceea ce vă va ajuta să vă apropiați tot mai mult de Sinele vostru Superior, cu care, în final, sufletul va fuziona. 
Această situație va fi una minunată și va reprezinta o altă față a..... monedei, căci ce poate fi mai minunat decât să poți comunica cu Dumnezeul din tine? În primul rând că vă va dispărea pentru totdeauna sentimentul de teamă și de însingurare. Mereu veți ȘTI ce este cel mai bine pentru voi, ce vă servește cel mai bine interesul vostru cel mai înalt.
Bl: Cam așa cum am trăit eu sentimentul de bucurie și împlinire în urmă cu câteva săptămâni, și despre care am pomenit într-un channelling anterior?
F.L.: Într-adevăr, Blossom. În acele momente ai mai trăit vreun sentiment de teamă, de nesiguranță, de izolare și de înstrăinare?
Bl.: Nu mai era nimic din toate acestea, doar PUTEREA LUMINII care trecea prin venele mele. Știu că aceste sentimente le-au trăit și mulți alții, aflați în lumea largă. Amintirea lor poate naște regrete și descurajare (în sensul că ele au venit și au plecat). Trebuie însă să avem încredere că oricând ele pot reveni și, cine știe !, nu ne vor mai părăsi.
F.L.: Noi înțelegem faptul că voi simțiți nevoia de a fi încurajați, mai ales în situația în care ceea ce se promite nu se poate realiza instantaneu. Cu toate acestea, reamintim celor ce citesc / simt aceste cuvinte ... că Blossom este un canal uman care poate fi creditat cu încredere, deși certitudinea o veți avea atunci când voi înșivă veți trece prin asemenea stări.
Bl.: (Râde!). Unii încă mă mai suspectează. Mă bazez pe propria lor înțelegere și nu forțez pe nimeni să creadă, dacă nu este convins. Dar, nu am îngrijorări legate de acest aspect. Fiecare întinde pasul atât cât îi permit picioarele!!

De mare interes se bucură procesul de reevaluare financiară, despre care se spune că va avea loc în viitorul foarte apropiat. După cum știți, eu nu am abordat cu voi această chestiune. ... Cu toate acestea, lira va ajunge să valoreze cât un... dong vietnamez ? (nota C.M.: un euro = 22.330 dong). Care este părerea voastră despre asta?
F.L.: O reevaluare va avea loc, cu siguranță; și asta pe mai multe planuri, nu numai cel financiar. Întreaga planetă va intra în acest proces de resetare, reevaluare, reașezare a valorilor, în toate domeniile, inclusiv al calității umane. Pentru noi, este evident motivul pentru care sistemul financiar, în primul rând, va fi domeniul în care vor avea loc schimbări majore. Dar, totul va fi „recântărit”, reevaluat, pentru a se anula enorma inversare de valori, la care s-a ajuns. Nimicnicia, dacă va mai exista cumva, va fi plasată acolo unde îi este locul: la coadă, nu în frunte, așa cum se întâmplă acum. Dar, încă o dată, toate acestea nu se vor putea realiza instantaneu, peste noapte. TREBUIE SĂ AVEȚI ÎNCREDERE ȘI RĂBDARE !!  
B.L.: Aici aveți dreptate. Nu de mult stăteam agățați de un fir de păr, hăul era dedesubtul nostru, și totuși, iată că au trecut cam zece ani de când acea situație disperată a fost depășită...Am dreptul să cred în asta, nu-i așa? Sau totul nu-i decât o farsă?
F.L.: Nu este o farsă, Blossom. Nici pe departe.. Cu asta nu ne jucăm.
Bl.: Atunci, Doamne, ajută! Îl iau ca pe un răspuns încurajator, pozitiv. Și, vă mulțumesc pentru asta !!... (De fapt, îmi mulțumesc și mie că am avut curajul să pun această întrebare!)
F.L.: Acum, nu vă așteptați că vă vom da cele mai amănunțite detalii, privind datele, valorile, ori tarifele. Astea depind, cu siguranță, de mai mulți factori, de conjuncturi, de viteza de derulare etc. Multe detalii încă mai trebuie definitivate. Dar, încă o dată, spunem că actualul sistem financiar este profund deformat, profund inechitabil și, pentru majoritatea, înrobitor, și abuziv; acest sistem a fost creat de cei care au stăpânit planeta și omenirea .   
Nimic din racilele vechiului (și, deocamdată, actualului) sistem nu va mai fi păstrat.
Ceea ce numiți voi "bani" va avea o altă conotație, o altă însemnătate și nu va mai produce bătăile de cap cunoscute. În forma și modalitatea de utilizare, „banii” (sau echivalentul lor) vor servi, cu adevărat, omul, asigurându-i bucuria de a trăi liber și prosper.
Dorința noastră este ca, atunci când va avea loc o reevaluare a valorii banilor ... energia acestor note de hârtie și monede de aur și argint să fie transformată în "atracții pline de strălucire", care vor ajuta fiecare ființă de pe planeta voastră. Într-adevăr, vorbim despre schimbări minunate. Ca să folosim a expresie pământeană: în curând se va separa grâul de neghină.
Bl.:
Asta a fost pentru ziua de azi .... EU VĂ IUBESC....NOI VĂ IUBIM!!
F.L.: NOI SUNTEM UNUL.
Bl.: Iar în Unime suntem mulți! 

Cu dragoste și mulțumiri!
------------------------------------------------------------------------
*       (n.m.: citește adnotarea din prima parte a articolului).
 Am revăzut filmul „Arrival”(sosirea), și comentariile. Am desprins câteva puncte de vedere interesante. Fiecare are propria opinie cu privire la semnificația (mesajul ) acestui  film. Interesant mi s-a părut faptul că despre el se vorbește tocmai acum. Filmul are un final fericit, tonifiant!!
Aproximativ la două zile după canalizarea acestui mesaj, am primit un e-mail cu o "piesa" de la Dr. Steven Greer. Am fost uimită de sincronicitate.
Legătura cu mesajul Dr. Greer '. http://www.siriusdisclosure.com/cseti-papers/when-disclosure-serves-secrecy
Încă mă lupt cu..„digerarea” acestei realități. Nu mă îndoiesc de Federația Luminii, în nici un fel. Mi se pare doar greu de acceptat realitatea pe care ei ne-o propun. Chiar vom ajunge vreodată acolo, la acel nivel?
Oricum ar fi ... mi-am promis că îmi voi ține Lumina mea cât mai puternică, pentru a fi de folos și celor care au nevoie de ea. În ceea ce mă privește, mă simt foarte optimistă și puternică. Cred în ceea ce „ei” ne asigură că va fi.
Iubiților, ÎNDRĂZNIȚI SĂ VĂ SIMȚIȚI LIBERI ȘI INDEPENDENȚI!
Mulțumesc mult, celor care înțeleg sau se străduiesc să înțeleagă!
Sper să devenim o lume fericită!!

Website: Blossom Goodchild  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu