Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 8 decembrie 2015

MAREA TREZIRE

Mesaj de la Kuthumi
(7 dec. 2015; channeler: Shariq Mahbub)
Traducere Const. Mihăilescu

Generațiile viitoare vor privi înapoi la acest moment extraordinar de schimbare în care omenirea este pe cale de a intra plină de uimire și vor celebra evenimentul care va face ca îndelungata iluzie să fie cuantic mutată "cât ai clipi din ochi", ca să spunem așa.

Eu, Kuthumi, onorez pe fiecare dintre voi, cei prezenți acum în corp fizic pe această planetă, martori ai importantei și interesantei schimbări.
Preaiubiților, prin natura voastră incendiară, de foc, vă aliniați la puritatea flăcării sacre a sufletului vostru divin, care mereu ardere, mereu radiază, cu mai multă intensitate, în acest moment al ascensiunii în care Lumina și Iubirea vă modelează într-o formă și prin tehnici care nu au mai fost experimentate până acum, de la căderea Conștiinței până astăzi.
Am spus înainte, prin canalul nostru iubit Shariq, acest portal din 12-12 va reprezinta un moment magnific pentru "Marea Trezire" a sufletelor.
Acest lucru nu numai că se va menține, ci se va extinde, ca urmare a deschiderii și acceptării voastre.
Tu, cel care citești această misivă plină de lumina si iubire îți poți crește mult coeficientul de lumină printr-un salt cuantic care va putea fi perceput de tine, într-o experiență care te va ajuta să vizualizezi tărâmurile cerești ca pe o străfulgerare, un salt care te va propulsa cât ai "clipi din ochi", ca să zic așa..

Stați în înalta splendoare și măreție a voastră, preaiubiților. Flacăra sacră divină lucrează mai departe la „șlefuirea” ființei voastre în acest moment în care procesul ascensiunii în lumina și iubire continuă și mai accelerat.
Puteți considera că ați obținut deja succesul pentru care ați plecat la drum.
Clamează această reușită însăși traversarea energiilor portalului 12-12, în care deja v-ați angajat.
Multe binecuvântări,
Să știți că sunteți mult iubiți.
Sunt Kuthumi. Și așa este.
Transmis prin Shariq Mahbub
SURSA: www.goldsunhealing.com

Vă rugăm să rețineți Kuthumi face referire la „Marea trezire”declanșată de intrarea în portalul 12-12, amănunte putând găsi pe site-ul meu sau la următorul link:
http://fccdl.in/2HYAJnuX6

Nota C.M.: sugerez doritorilor ca în ziua de 12 dec., cu ocazia deschiderii acestui portal energetic, să facă meditații pe tema ascensiunii sufletului, a iubirii și păcii.


Un comentariu: