Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 10 august 2014

Instruire cu St. Germaine (2)


(17 iulie 2014; channeler Linda Dillon. Emisiune radio realizată de Suzanne Maresca)

Traducere Const. Mihăilescu.

(ultima parte)

Suzanne: Bine ai venit!
St. Germaine: Bine ați venit și voi. Mă simt destul de onorat să fiu re-invitat atât de repede. Ca să vă spun adevărul, eu n-am mai plecat nicăieri, așteptând să-mi vină din nou rândul (Râsete din ambele părți).


St. Germaine: Remarc multă dorință pentru ca eu să vă împărtășesc coerent și detaliat tehnicile prin care voi să vă puteți utiliza însușirile. Și, deși tehnicile pot varia ușor, există o coerență și uniformitate în darurile și instrumentele pe care vi le voi da. Nu voi considera o infracțiune, prietenii mei dragi, dacă veți alege să folosiți Flacăra Violet sau Albastră sau Portocalie sau Roșie. Există doar o singură condiție: atunci când lucrați cu Flacăra Albastră-aurie a Arhanghelului Gabriel, cu bucurie, puneți, vă rog, și o tentă de violet, astfel încât să putem avea schimb egal (n.m. și să nu mă dezavantajați). (Râd ambele părți). Asta este sugestia mea pentru voi.  
Nu fiți prea serioși, ca să nu scădeți din luminozitatea inimii voastre, tocmai astăzi, când vreau să avem o discuție... serioasă!
La sfârșitul conversației noastre de săptămâna trecută, pare-se că v-am cerut să căutați iubirea în toate lucrurile greșite (Suzanne râde).

St. Germaine: Sunteți în căutarea Sinelui vostru Înalt. (Înainte de a continua, cer fiecăruia dintre voi, fiecărei persoane de pe Pământ, să-și mențină gândurile și inima deschise, cât vă voi oferi explicațiile pe care le așteptați.)
Ați ascensionat sau sunteți în ascensiune, urcați ca ființe. Căpătați noi informații. Dar, de fapt, este vorba de informații vechi. Punctul de referință pentru aceasta și pentru alte multe vieți, da, chiar și printre aceia dintre voi care sunt semințe stelare complete și sunt la prima viață, există conceptul că, pur și simplu, ei au aparținut acestei planete și sunt total impregntați de dimensiunea inferioară 3D. Motivele pentru care vă simțiți astfel vă sunt oferite de falsele informații. În felul acesta, voi ancorați, redescoperiți și integrați informații vechi pe care însă, voi le considerați noutăți. De fapt, este vorba de informații ancestrale.
Voi spuneți: "Oh, nu, nu mai vrem alte steaguri false, nu mai dorim alte informații false". Însă vă agățați de acel punct de referință deoarece acesta a fost, de-a lungul veacurilor, singurul la care credeați că vă puteți raporta. 
Bunăoară, de vreo doi ani, vă tot spun că ați părăsit cea de a treia dimensiune, dar majoritatea dintre voi nu cred și recheamă trecutul să le ocupe prezentul. În realitatea, tot ce a mai rămas din 3D, pe Pământ, se regăsește în  mănunchiuri de energie veche, cantonate în grile false de viață, în paradigme false, comportamente anacronice și, destul de des încă, în acțiuni concrete. Acțiunile concrete sunt, de fapt, bazate pe recalcitranța acelora care se agață de o „realitate” care se prăbușește sub picioarele lor.
Dar voi mă întrebați: "Ei bine, atunci unde locuiesc, unde mă aflu eu acum?" Noi nu spunem că a 3-a dimensiune, cândva încântătoare și revoluționară, a încetat să mai existe. Pentru unii ea mai există, dar ea a fost curățată sau se mai curăță, ca urmare a energiilor pe care voi și planeta voastră le primiți. Așadar, majoritatea dintre voi vă aflați în procesul de tranziție: ați plecat din 3D și sunteți în zona de început a lui 4D. În această zonă de graniță, se regăsește un 3D mult mai curat, mai purificat, comparativ cu ceea ce exista înainte de sfârșitul lui 2012. Ascultați ce vă pun: acea fază a fost deja depășită iar voi  (în marea voastră majoritate) viețuiți în ceea ce s-ar putea numi „ începutul lui 4D”. 
Suzanne: Oh! 
St.Germaine: Da! Acum, punctul asupra căruia voi face referire astăzi este cel legat de iluzia că „eu sunt tot în 3D, așa cum am fost mereu și nu prea văd că s-a schimbat ceva”. Adevărul este doar pe jumătate. Incertitudinea apare din cauza existenței încă a „ zonei comune”. Când treceți dintr-o dimensiune în alta, nu o faceți printr-un salt instantaneu (cel puțin așa s-a procedat în cazul vostru).

Înainte de a continua, vă rog insistent să acceptați, măcar pe durata discuției, că voi sunteți ființe interdimensionale și multidimensionale. Intuiesc că se vor auzi strigăte de refuz, de la Vancouver la Shanghai.
(Suzanne râde)



St. Germaine: Vă rog, ascultați-mă: Noul 3D nu este restrictiv. Acum, Gaia este deja bine-mesi în 5D (n.m., sufletul planetei noastre), având ca țintă (în această fază a evoluției) dimensiunea 7D și, mai apoi, 8D. Ea este deja o entitate interdimensională, multidimensională.  
În fond, nu există pământean care să nu fie interdimensional și multidimensional, chiar dacă este terorist din Somalia sau sfânt în Vatican. Păreți diferiți pentru că v-ați ales experiențe diferite. „Materialul” din care sunteți croiți este același. Unii continuați ceea ce ați început în alte vieți, alții experimentați altceva, alegând experiențe interdimensionale din ce în ce mai provocatoare.

Măsurând după normele voastre, timpul pare a sta pe loc sau, dimpotrivă, trece foarte repede. Uneori, orientându-vă după ceas, care indică scurgerea timpului, vă mutați dintr-o cameră în alta, cu sentimental că ați trecut printr-un portal al timpului, deși, conform realității voastre, constatați că sunteți încă la birou sau acasă, singur sau cu alții. Doar simțământul a fost diferit.
Auditoriu cu înțelegere clară, voiauziți ghizii deși declarați: "dar, St.Germaine, eu nu aud nimic!”
Ei bine, eu vă răspund că dacă vă place să ascultați acest program, cu siguranță că auziți și înțelegeți ceea  ce vi se spune. Percepția poate fi însă diferită, de la individ la individ. Pentru a vă deplasa în spații interdimensionale, voi nu aveți nevoie de aripi. 
Este suficient ca voi să intenționați, adică să vă calați pe dorința fermă de a vi se întâmpla. Comportați-vă cu credința că deja ceea ce ați intenționat a intrat în realitatea voastră. Mai întâi contează declarația voastră față de voi înșivă și față de univers:„ Toate lucrurile s-au schimbat, sunt racordat la totalitatea mea interdimensională. Sunt liber să călătoresc acolo unde-mi doresc. Pentru început voi explora spațiile din proximitatea mea, chiar acum.”
M-ai întrebat, draga Suzanne, cum se face că ai stări și simțăminte noi?(si asta este valabil pentru mulți dintre voi). Se  întâmplă asta deoarece ați început să vă construiți un corp nou, un corp care nu respectă vechiul tipar și nu mai este corespunzător celei de a treia dimensiuni. Este un corp adaptat interdimensionalității și care lucrează pe vibrații mai înalte.Tu m-ai întrebat, dragă Suzanne: St.Germaine, unde este acel corp? Pentru că pot să-l simt, încep să-i intuiesc existența, dar nu știu să-l localizez și nu mă simt confortabil?”. 
 Suzanne:Exact.
St.Geremaine: Dar, de ce trebuie să începeți din aproape în aproape? Pentru că trebuie respectată o regulă de bază. Trebuie să acceptați plinătatea a cine sunteți voi cu adevărat, pentru că aceasta se află deja în ființa voastră totală, în interiorul vostru. Nimic nu mai trebuie eliminat sau modificat căci totul se află în voi și este bun de folosit așa cum este, fără modificări. Voi n-ați fost creați din surplusuri, din resturi, care ulterior ar fi trebuit eliminate. De la început ați fost perfecți.
Declarația voastră de libertate este un act de conștientizare, de înțelegere, asumare și acceptare a totalității voastre. Singurul împediment, singurul obstacol, a fost neîncrederea voastră în valoarea pe care o reprezentați. Asa a fost posibil în primul rând din cauza lipsei IUBIRII DE SINE.
Oameni dragi ai Pământului, puteți pur și simplu începe chiar de astăzi, formulând și lansând către univers declarația voastră de libertate și de asumare a mltiuniversalității voastre. Acest bilet de călătorie vă așteaptă; este emis și parafat. Pentru testare, faceți o călătorie pe Noul Pământ. Acesta poate fi un bun punct de plecare.
St Germaine: Deci, vino cu mine. Pot să folosesc, de exemplu, inimă ta dragă?
Suzanne: Da, sunt de acord.
St. Germaine: In inima ta există și noua formă. Mergi la inima ta și pur și simplu cere.
Suzanne: OK, bine ..
St. Germaine: Unde este ea (n.m.; acea nouă formă)?
Suzanne: În dimensiuni mai înalte.
St. Germaine: Mai precis, în care?
Suzanne: Ei bine, (râde), aș spune, mai mari decât 5D, îndrăznesc să sper.
St. Germaine: Ești pe-aproape.
Suzanne: OK
St.Germaine: De fapt, noul tău corp este ancorat în 7D.
Suzanne: Oo!.
St.Germaine: Acesta se află acolo unde l-ai depozitat. Acolo unde a mai fost. 

Suzanne: Oh,OK
St. Germaine: Acesta este locul unde a fost proiectată și definitivată frumusețea a cine urma să fii tu cu adevărat. Eu folosesc acest exemplu simplu deoarece reprezintă adevărul multor ființe, și dacă voi credeți, dragi inimi care ascultați sau care veți asculta, că acesta nu este adevărul vostru, atunci, greșiți.
Deci, să începem: găsiți locul în care ați construit Noul vostru Eu. Acum, noi nu-o să-l lăsăm așa, deoarece o parte din Noul Pământ, se construiește cu instrumentele pe care le-ați cerut și care țin de Noul Pământ. În această operă de construcție nu se lucrează pe fragmente, care ar introduce factorul teamă. Voi vă gândiți: "Ei bine, dacă eu voi putea fi în 3D, 4D, 5D, 6D, 7D, mă voi simți fragmentat ". 
Adevărul este aceasta este o grilă unificatoare, care vă permite să fiți în toate aceste locuri (dimensiuni) simultan, deoarece voi nu mai sunteți o ființă limitată la o singură dimensiune.
Voi sunteți niște ființe fenomenale, Rasă a Creatorului, care au venit să-și îndeplinească și să încheie cercul creației. Voi știți cum lucrează magneții. Pentru explicații am de gând să folosesc exemple practice. 
Suzanne: OK
St. Germaine: luați, să zicem, o formă fizică perfect adaptată dimensiunii 3D reînnoită. Treceți de la vechiul vostru corp fizic la unul nou. Mă refer la corpul vostru vechi nu pentru că al meu este foarte vechi. Voi sunteți acum ca puii din primăvară! (râd amîndoi)
Dar, Corpul vostru Vechi este foarte magnetic, în timp ce Noul vostru Corp este mai mult electric. Corpul vostru magnetic este atras de oricare dintre dimensiunile posibile din proximitate, fie că este vorba de 6, 7, 12 și el trage corpul fizic, material. Simțurile vă pot ajuta să faceți o călătorie pe grila rețelei voastre, în spațiul vostru sacru și să percepeți conectarea și suprapunerea. 
Suzanne: OK.
St. Germaine: Sugerez să faceți această „deplasare” în fiecare zi sau chiar de mai multe ori pe zi. 
Suzanne: OK.
St.Germaine: Faceți acest lucru cât mai des, pentru că oamenii, vechii oameni, au tendința de a-și pierde amintirile destul de repede.
(Suzanne râde).
St. Germaine: Deci, vreau să acordați atenție și să rețineți modul în care corpul vostru a reacționat, poate chiar deschizându-vă un jurnal. Notați-vă evoluția sentimentelor de bunăstare, de bucurie, de fericire, pe măsură ce faceți „vechime” în practicarea acestui exercițiu de imaginație. Obsevați creșterea capacităților voastre creatoare. Vreau să vă notați schimbările din corpul vostru, asupra cărora să avem o discuție ulterioară, la care sper să fiu invitat. 

Suzanne: Oh!
St. Germaine: Veți vedea cum începeți să vă simțiți diferit și mai extinși. Cheia succesului acestei acțiuni constă în gradul de încredere pe care-l acordați existenței voastre ca ființă interdimensională. Vă repet că voi totdeauna ați fost ființe multidimensionale, tragedia celei de a 3-a dimensiuni fiind că v-a făcut să uitați aceasta și să nu vă vedeți capabili de a fi astfel. În timp, v-ați pierdut versalitatea și flexibilitatea, chiar dacă acestea nu s-au șters cu desăvârșire din matricea ființei voastre. Aceste însușiri și abilități, au fost îngropate adânc în subconștientul ființei voastre. În calitatea mea de maestru înălțat, vreau să vă învăț cum să faceți recuperarea a tot ceea ce ați considerat că ați pierdut sau nu ați avut niociodată. Vreau deci să vă re-descoperiți.
Suzanne: Frumos.
St. Germaine: Acum, ce întrebări ai pentru mine, dragă inimă?
Suzanne: Oh, mulțumesc pentru meditație și pentru că ai revenit ca să explici aceste lucruri care sunt dincolo de intelegerea noastra actuală. Când i-am spus fiicei mele de ce avem nevoie pentru a căuta rezultate din dimensiunile mai inalte, ea s-a indignat susținând că e ca și când ți s-ar cere să interpretezi o simfonie fără să cunoști notele muzicale. Am aprecia dacă ne-ai oferi mai multe explicații pe această temă. 

În ceea ce privește întrebările de la ascultători, ele sunt de genul: "Cum știm cu adevărat că suntem în dimensiunile mai mari? Ce vezi și ce simți?”
Vreau să spun că atunci când am ieșit din hamacul meu, m-am simțit total diferit: ca și cum am pășit în dimensiuni superioare, care-mi ofereau mult mai multă libertate, copacii din jurul meu păreau mai luminoși și mai vii și aveam sentimentul de conectare și comunicare cu ei. Oare în dimensiuni superioare mai există poluare? Apoi, vom obține ceea ce vom intenționa? 
St. Germaine: Da, voi căutați ...noi experiențe corespunzătoare noii zone, mai purificate, a lui 3D. Acum mai sunteți ancorați cu picioarele planul fizic, în 3D, în timp ce corpul vostru se pregătește pentru intrarea în dimensiunile superioare. Dar,Linda, lasă-mă să-mi termin această parte a expunerii (râsete). Mintea ei aleargă; are în cap un milion de întrebări.
 Acolo există frumusețea strălucitoare a Gaiei și a ființelor umane, în deplinătatea sănătății lor. De aceea îți cerem să vii cu un nou corp.
În dimensiunile superioare există o deplină puritate, nu există nici o poluare, nu există neînțelegeri, nu există nici foamete și nu există nici sărăcie. Acolo nu este vorba de cum se face împărțirea bogăției, a resurselor. Resursele sunt infinite. Acolo există frumusețea strălucitoare a Gaiei și a ființelor umane, în deplinătatea sănătății lor. De aceea îți cerem să vii cu un nou corp. 
 Suzanne: OK 
 St. Germaine: Nu există nici un război. Există doar comuniune și unitate. Poți locui acolo unde te simți cel mai bine și mai util. Nu există nici foame. Există o abundență generală. Nu se pune nici problema locuinței. Nevoile fiecăruia sunt satisfăcute fără tergiversări sau cu restricții. Există un fond financiar cu care toate nevoile sunt satisfăcute.
Suzanne: Ok, deci vom atrage toate aceste lucruri din actualul nostru ACUM în cel al dimensiunilor superioare. Mă întrebam însă, cum, va ajunge corpul nostru fizic în dimensiunile superioare, cum ar fi 7D, din moment ce acolo nu există decât corpuri de lumină? 
 St.Germaine: Dar ați declarat rasa umană ascensionează împreună cu corpul fizic. Ascensiunea vă menține deci forma
Suzanne: Da!?
St. Germaine: Asta nu înseamnă că, pentru că o rasă, rasa umană de pe Pământ, a ales să ascensioneze cu corpul fizic, toate regulile înălțării vor fi schimbate.
Și, pentru că v-ați decis să vă mențineți forma, nu înseamnă că nu vi se va mai permite să ajungeți în dimensiunea 7D.

Suzanne: OK

St.Germaine: Da! Ca preocupare de bază și de actualitate, ce faceți cu ceea ce se întâmplă în Orientul Mijlociu unde se manifestă lipsa valorii de sine? Acolo, un monstru mitic sperie lumea care ar trebui să-l pună pe fugă, dacă fiecare și-ar străluci lumina, căci acest monstru este lipsit de substanță reală. 
Este o idee. Este un model comportamental care arată că puteți face și voi munca lui Mihail, utilizând Flacăra pe care v-o pun la dispoziție. 
Văd că ești gata să mă întrebi: "Ei bine, St. Germaine înseamnă că dacă am face acest lucru în fiecare zi, noi, oamenii Pământului, războiul din Orientul Mijlociu ar înceta?"
Eu vă ghidez mâna la fel ca Sanat Kamara, care nu vă permite să invocați Legea Eliminării, fără îndrumarea lui; așa că voi ghida pe fiecare dintre voi, oameni de pe Pământ. Eu vă voi oferi torța, niciodată arma, pentru a nu face rău dar pentru a elibera.
Suzanne: Exact așa! 
St.Germaine: Și asta este exact ceea ce vă spun. Voi nu aveți idee ce puteți face cu lumina voastră, cu puterea voastră, dacă nu v-ați impune limite în modul ei de utilizare. Eu vă ofer echipamentul complet pentru a putea face acest lucru; veți avea sprijinul meu, care voi fi alăruri de fiecare dintre voi. 
Suzanne: Adevărat.
Sfântul Germaine: Revenind la accesul în dimensiuni superioare 5,6,7, aceasta nu este o chestiune de efort, ci una asemănătoare unei plimbări în parc. Imaginați-vă că vă aflați în cel mai minunat parc din lume și că acolo m-ați invitat și pe mine să vă țin companie. Sau imaginați-vă că vă aflați în Muzeul Universului unde puteți întâlni diverse artefacte, pe voi interesându-vă cele din vechia dimensiune 3D. După ce ați revăzut aceste „relicve”, îndreptați-vă spre frumoasa catedrală aflată în fața voastră și amplasată în dimensiunea 4D. Descoperiți acolo frumuseți care vă încântă și vă incită imaginația. Treceți cu imaginația dintr-o dimensiune în alta și obsevați că ele nu sunt separate de ziduri ci de niște fluxuri, niște curenți de aer prin care intuiți că ați putea trece fără dificultate. Când faceți această trecere, solicitați-mi asistența și îndrumarea.
Suzanne: Deci, acest mod de „lucru” imaginativ este foarte indicat; oh, Doamne, am uitat ce aveam de gând să spun ... Este o chestiune de percepție și de încredere pentru a putea urmări toate aceste lucruri, convinși fiind că ele sunt aici, lângă noi, chiar dacă noi nu le vedem. Totul este ca noi să credem în existența lor.
St.Germaine: Nu chiar! Dar, este adevărat că ne-am întors la încredere și v-am rugat să aveți încredere ca niciodată înainte, dar, de asemenea, permiteți-vă să vedeți, să simțiți, să auziți, să miroșiți, să gustați din tot ceea ce vedeți, pentru ca toate simțurile voastre să lucreze la maximă capacitate, astfel ca „invizibilul” să devină „vizibil”.
Suzanne: Voi acorda mare atenție acestei recomandări..

St. Germaine: Da. Pentru că, de foarte multe ori, mai ales la început, energiile sunt subtile. Sunteți în căutarea unei mari piese de teatru, dar teatrul nu există în această realitate. Deci, aveți grijă să sesizați parfumurile pentru prin ele vitalizați un important sentiment de bucurie. Priviți în jurul vostru, vedeți, spre ex., acel ciot de copac: transformați-l imaginativ într-o creatură a pădurii. Priviți acel copac și vedeți cum, dintr-odată, i se luminează trunchiul și coroana. Obsevați umbrele, da, și umbra persoanei care a intrat în camera voastră:  "Bine ai venit, St.Germaine!".
Îmi place să fiu întâmpinat ca și pe Mihail. Așa face Domnul. Așa face Mama Divină. Noi suntem cu voi. Trebuie doar să acordați o mai mare atenție percepției. Creșterea percepției aduce mai multă bucurie care face corpul tău să vibreze, să fie mai activ, mai capabil de performanță.
Suzanne: OK. Sugerezi să începem cu activarea părții noastre fizice, pentru a avea acces mai ușor la adevărul nostru din dimensiunile superioare?
St.Germaine: Da, începeți cu declarația voastră de recunoaștere a interdimensionalității ființei voastre. Utilizați torța care vi s-a dat  pentru a vă face munca și înlăturați orice umbră a neîncrederii și falselor idei. Apoi, cereți eu-lui vostru uman să vă slujească mai bine,, după care, apelați la sprijinul Sinelui vostru Înalt. 

Suzanne: Fabulos! Fabulos! Mulțumesc foarte mult pentru ajutorul pe care ni-l acorzi. Ai vreun comentariu de închidere?
St. Germaine: Am o dragoste enormă pentru voi, voi toți, un profund respect și admirație. Nu trebuie să aveți nici cea mai mică ezitare sau remușcare pentru ceea ce sunteți, fiecare dintre voi.
Suzanne: Frumos. Mulțumesc foarte mult. Te iubim!.
Sfântul Germaine: Și eu te iubesc, dragă inimă. Și eu vă iubesc pe toți. Dacă aveți dificultăți, inclusiv în utilizarea lanternei, chemați-mă, voi fi acolo. Al vostru pentru totdeauna. Adio.
Suzanne: Adio.

SURSA: http://counciloflove.com




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu