Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 13 aprilie 2014

Întrebarea noastră este: ne bucurăm de iubirea și aprecierea voastră? (partea 1)



Conversație cu Comandantul Ashira

(1 april.2014; channeler Linda Dillon)

 Traducere Const.Mihăilescu
 
Suzanne Maresca: Bună dimineața și bine ați venit la o nouă ofertă de binecuvântări cerești împreună cu Linda Dillon, channeler pentru Consiliul Iubirii și autoare a „ The New You”, împreună cu mine, Suzanne Maresca.
Ashira revine la întâlnirea cu noi astăzi pentru o nouă serie de comunicări. Ashira este comandantul Forțelor Unificate ale Galaxiilor Exterioare și a acceptat cu înțelegere să continuie șirul conversațiilor începute cu noi, cu intenția de a acoperi o gamă cât mai largă de subiecte și informații pe care nu le-am primit din alte surse, până acum. Trebuie să spun că, pentru mine, a fost o mare schimbare la reîntâlnirea cu Ashira. Am constatat o mai mare claritate a exprimării telepatice și o conexiune energetică mai stabilă. 

 
SM : Bună dimineața, Linda !
LD : Bună dimineața Suzi. Constat că ești foarte calmă și plină de afecțiune.
SM : E hazliu, emoționant și atât de distractiv!
LD : Știi, cred că aceste conversații cu frații și surorile noastre din stele, în primul rând cu Ashira, ne ajută să ne schimbăm prin activarea Sinelui nostru Superior pe o frecvență de vibrație superioară, caracteristică altor dimensiuni. Cred că, în felul acesta, avem o mai largă perspectivă și o mai mare claritate asupra a cine suntem noi cu adevărat, oferindu-ne și posibilitatea eliberării vechilor energii caracteristice dimensiunii 3D, în care am fost constrânși să existăm. Aceste conexiuni ne ajută să facem schimările care se impun, așa cum a afirmat și Arhanghelul Gabriel.
Să recunoaștem că este un mare privilegiu ca o personalitate de talia lui Ashira, comandant al unei mari și foarte importante flote galactice, să-și poată găsi timpul necesar unei conversații cu noi. Vreau să spun că onoarea care ni se face este cu atât mai mare cu cât comandantul Ashira este înconjurat, la această întâlnire, de unii dintre colaboratorii săi apropiați. 
 SM : (râde). Într-adevăr, și eu apreciez toată această serie de conversații, care pare a decurge într-un mod foarte normal și accesibil. Bine !
LD: Deci, să începem prin a ne relaxa, uitând de problemele zilnice cu care ne-am confruntat precum și de lista celor pe care ni le-am progtramat pentru viitor. Găsiți-vă un loc comod care să vă permită relaxarea. Rămâneți doar cu voi, cu sinele și sufletul vostru și cereți ego-ului vostru uman să ia o pauză. Simțiți cum vă cufundați în profunzimea locului unde v-ați așezat. Percepeți că greutatea voastră este copleșitoare și, cu toate acestea, aveți însușirea și capacitatea de a pluti.
Coborâți în profunzimea ființei voastre, ajungeți în centrul inimii voastre în care descoperiți Flacăra albastră  și reflexele Diamantului de Aur al Tatălui Cersc. Chiar în centru admirați miraculosul Diamant Roz. Acceptați că frații noștri din stele ne trimit aceste minunate raze violet în care ființa noastră se scaldă. Simțiți unduirea catifelată și blândă a minunatelor raze care vă înconjoară și vă pătrund, aducând în ființa voastră pacea, frumusețea și armonia.

Acum, coborâți spre partea inferioară a corpului unde întâlniți chakra Halion. Acest portal este de un minunat verde ca de mentă proaspătă. Întâlniți aici o electrizantă culoare albastră și nuanțe de cenușiu-albastru. Roata chakrei începe să se deschidă lăsând să se vadă irizații de fulgere albastre. Realizați că de fapt această poartă se desfășoară într-o minunată spirală unde vă așteaptă cu iubire și interes frații voștri din stele. Începeți și urmați mersul spiralat care vă conduce înafara corpului fizic. Vă înălțați către stele unde sunteți așteptați și primiți de mulțimea fraților și surorilor răspândiți în întreaga Cale Lactee .
Observați că de pe miile de nave spațiale, vi se fac semne pline de prietenie și de iubire. Dacă doriți, vă puteți identifica chiar și nava voastră spațială care vă stă la dispoziție pentru a călători oriunde ați dori. Chiar si spre CASA voastră de unde ați plecat cândva.. Acolo sunteți așteptați de cele mai iubite trei ființe care vă primesc cu brațele deschise și cu imensa bucurie a revederii. Ușile interioare ale navei se deschid în fața voastră, lăsând să se vadă grădini generoase pline de flori inimaginabil de frumoase. Poate vreți să petreceți un timp cu frații și surorile voastre regăsite. Prezența lor degaje emoție și încântare și o dorință infinită de a fi împreună pentru a vă bucura de frumusețea acestei revederi. În amintirea trecutului, poate hotărâți să vă îndreptați în corpore la cafeneaua pe care v-o amintiți ca fiind locul în care vă bucurați cândva de compania prietenilor. Relaxați-vă și bucurați-vă de timpul petrecut la bordul navei spațiale. Reveniți și fiți pregătiți de întâlnirea cu Comandantul Ashira.  ------------------------------------------------------------------------

Comandantul Ashira: Salutări, eu sunt Ashira, Comandant al Forțelor unificate ale Galaxiilor Exterioare și prieten, frate, nepot, unchi al vostru. Bun găsit ! Bine ați venit prietenii mei dragi și bun venit ție, draga Suzanne ! Sunt fericit și onorat de a avea ocazia să continui conversația noastră începută cu ceva timp în urmă. 
 Voi știți că de multe ori le-am spus tuturor comunicatorilor în Lumină că noi ascultăm emisiunile tale, și da, uneori, ne permitem să facem și câte o analiză. Dar, de obicei pur și simplu ascultăm emisiunile pe care le realizați. Este o metodă bună pentru a cunoaște cât mai bine ființa umană. De fapt energiile acestor emisiuni pot fi captate nu numai în timp ce ele se derulează, dar și ulterior, chiar dacă au fost arhivate. Aceste energii există chiar în aerul pe care-l respirați. Aceste informații, deși stau la dispoziția tuturor, nu vor fi asimilate decât de unii dintre voi, ceilalți, fie nu se vor întâlni cu ele, fie nu le vor găsi interesante. Nivelul de evoluție este cel care face trierea. Selecția aceasta este foarte utilă căci ea face ca informația să ajungă exact acolo unde ea este utilă și unde poate ajuta.  
Eu știu că sunt mulți printre voi care au o atitudine foarte critică față de mass-media pentru știrile cu conținut dramatic sau cele despre haos. Eu nu judec și nici nu condam această atitudine căci ea reflectă o stare de fapt a colectivității umane și tarele societății planetare. Dar, în scopul de a reface echilibrul și chiar a înclina balanța spre cunoașterea adevărului, este extrem de important să rămâneți centrați în inimile voastre, și doritori pentru  promovarea sentimentelor de dragoste, de iubire necondiționată. Eu apreciez mult munca pe care voi o faceți prin aceste emisiuni de spiritualitate, care ocazionează intâlniri pe calea undelor cu diverse personalități evoluate. Și, pentru acest lucru, eu, în numele tuturor sufletelor aflate pe navele noastre, frați și surori ale voastre, vă mulțumesc.
SM : Ești binevenit, și-ți mulțumim pentru prezența ta în această emisiune precum și pentru sfaturile pertinente pe care ni le dai. 
Ashira : Este bucuria noastră !
SM : Nu mai puțin a noastră!
Ashira : Știu că există interes pentru ceea ce spun eu dar, în egală măsură, sunt importante și întrebările voastre, și am să și argumentez. Din intrebările voastre, putem înțelege mai bine care este zona voastră de interes și cam care este nivelul de emancipare spirituală a celor interesați. Dorința noastră este să realizăm o asemenea comunicare încât să vă putem transfera cât se poate de mult adevăr. Vrem să fim o carte deschisă la dispoziția voastră. Încercăm să tratăm problemele nu neapărat la nivel academic ci la acel nivel care poate fi accesibil cât mai multor ființe umane. Deci, dacă nu ai nimic împotrivă, ți-aș propune să începem.
 
SM : Îți mulțumesc încă o dată pentru faptul că ai acceptat să fii din  nou printre noi, în această modalitate. Toată săptămâna m-am gândit să te întreb dacă tu nu ai cumva întrebări pe care să ni le pui!?
Ashira: Da, da, există o astfel de întrebare, fără ca la ea să atașez o tentă malițioasă. În primul rând am dori să vă reamintim un moment care a rămas o enigmă pentru noi: în urmă cu câteva săptămâni, Arhanghelul Gabriel a apărut într-o emisiune radio la „O oră cu un înger” și a cerut ca ascultătorii să se pronunțe asupra unui posibil parteneriat format din aceia care nu au un respect deosebit față de femei și care nu îmbrățișează ideea ca pacea și egalitatea de gen să domnească în rândul tuturor ființelor. Un asemenea parteneriat cu pământenii, a mai fost ofertat cândva în istoria umanității voastre. Eram foarte dornici să aflăm părerea vostră în legătură cu această chestiune și, în caz afirmativ, arhanghelii, în special Gabriel, ar fi început să lucreze imediat cu colectivul de ființe umane care s-ar fi format. (Nota C.M.: eu înțeleg din această formulare că Arhan. Gabriel a dorit să deschidă un fel de cursuri „de la distanță” cu bărbații, poate chiar femeile, care nu au un respect deosebit față de sexul feminin, adică cu aceia care nu renunță la discriminarea femeilor, cu scopul de a-i face să înțeleagă și să accepte egalitatea între sexe). Dar am observat că ființele umane nu au preluat această ofertă ! Și aceasta ne nedumerește!?

Poate nu am judecat noi corect, dar, oricum, lipsa de reacție ne nedumerește și ne întrebăm care este explicația? De ce, atunci când se face o asemenea ofertă, cei vizați nu reacționează pozitiv? Desigur, voi puteți găsi o mulțime de scuze: „ am uitat, am neglijat s-o luăm în serios, ne-am luat cu alte probleme mai stresante ” etc. Totuși, întrebarea rămâne: de ce?
Acum am o altă întrebare pentru tine. Poate sună ușor romantic dar, din nou eu vorbesc în Perro(?) în această zi  : VOI NE IUBIȚI ȘI NE PREȚUIȚI PE NOI?
SM: Da!
Ashira: Acum, când aproape am debarcat pe planeta voastră, moment care va fi cât de curând, în sensul că ne vom vedea față în față, ești hotărâtă să faci parte din grupul de primire a noastră?  De fapt, nu mă refer doar la o mână de oameni ci la mai multe milioane, care să fie capabile și determinate o orientare generală și impunerea voinței lor asupra celor care fac parte din structurile de putere. Sunteți atât de hotărâți încât să vă impuneți voința și să faceți ca acest eveniment să fie unul grandios și cât se poate de pașnic?   
SM : Da , da , da , da !
Ashira: Deci, întrebarea noastră către voi toți este : SUNTEȚI GATA?
SM : Ah, nu . Nu știu dacă pot să afirm în numele tuturor dar știu că există cel puțin un milion de oameni care sunt cu adevărat pregătiți pentru ca acest eveniment să se producă. O mică parte dintre oameni au un anumit grad de îngrijorare când se gândesc la această desvăluire (debarcare). Pe total însă, eu cred că lumea noastră este pregătită.
Ashira : Acestea au fost întrebările noastre.
SM: Bine.
Ashira : Ei bine, de acum, avem un milion de întrebări la fel ca tine. 

SM : Bine.
Ashira : Dar, de acum înainte.

SM: Ok , bine, las ușa deschisă pentru întrebări suplimentare. În primul rând eu personal nu pot răspunde în numele tuturor, întrebările voastre se adresează colectivității umane, așa că va trebui să văd dacă pot veni cu ceva mai concret. 
Linda
Ashira: Am pus întrebarea pentru ca oamenii să se gândească la ea, începând de acum înainte, deoarece s-a intrat în linie dreaptă. Întrebarea aceasta am pus-o multor civilizații de pe multe planete și din multe galaxii, chiar și din alte universuri.
SM : Serios ? Wow.
Ashira: Da, așa este, dar oferta (întrebarea) noastră nu a fost exact aceeași în toate cazurile (precum cea pusă de Gabriel). Această ofertă făcută printr-o întrebare, a fost o modalitate puternică de vindecare. Încă ne mai preocupă de ce la întrebarea lui Gabriel, pământenii nu au dat un răspuns favorabil!?
SM: Aș putea răspunde dacă aș avea mai multe detalii în legătură cu acel moment. Nu aș putea preciza de ce s-au adunat acele energii antifeministe. Eu nu m-am confruntat cu această atitudine, așa că îmi pot doar imagina. Poate s-a datorat unui dezechilibru energetic pasager.
Ashira: Mergi în una din zonele cele mai cumplite pe care le simți a fi atroce, de exemplu, mergi în Somalia, sau în Sudan, sau în Siria. Adună toate persoanele care cred au dreptul de a mutila din punct de vedere fizic, de a săvârși crime, de a răni sau tortura femei, de a le batjocori. Pune-le într-o sigură boxă a răufăcătorilor care ar trebui să dea socoteală. Apoi, adună toate femeile care cred că aceasta nu se întâmplă în lumea voastră și explică-le. Strânge femeile oropsite și torturate și pune-le într-o mare încăpere a izbăvirii și vindecării. 
SM : Bine, am înțeles. Bine, bine; e bine ca toți să cunoască și să se clarifice asupra adevărului. Asta ar crește participarea oamenilor la eradicarea acestor nedreptăți.   
Ashira: Noi nu ne vom opri până la rezolvarea acestor grave stări de lucruri.
Sursa: http://counciloflove.com
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu