Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 2 octombrie 2013

Acțiune....maidaneză.



 În această dimineață, în timp ce traversam curtea interioară a blocului, pentru a ajunge la ghena de gunoi, am observat că lângă o mașină parcată stăteau vreo patru maidanezi. Între timp, o doamnă s-a apropiat și, deblocând portiera, a intrat în mașină, pregătindu-se de plecare. În acel moment, câinii care flancau acea mașină au început să latre, vreo doi dintre ei postându-se în fața mașinii. La lătratul lor, s-au mai adunat încă doi, trei confrați (avem destui în cartier) care lătrau de zor spre mașină. 
În momentul în care mașina a început să ruleze, înverșunarea haiei a crescut și mai mult. Am încercat să îndepărtez câinii, dar cam fără succes, deoarece, deși s-au îndepărtat cu vreun metru, au continuat să latre. Am întrebat-o pe acea persoană dacă nu are cumva în mașină vreun animal. Mi-a răspus că nu.

M-am uitat pe sub mașină dar nu am observat nimic neobișnuit. Până la urmă, a coborât și d-na din mașină. Atunci a observat că avea cauciucul stânga-față complet dezumflat. A părcat mașina și a dat un telefon. Interesant că după ce a parcat, haita a plecat imediat fără a mai lătra.
O simplă întâmplare? Cum au putut acei câini să sesizeze faptul că mașina avea pană? Ce voiau, de fapt, să prevină? Ce resorturi de iubire necondiționată i-au pus în mișcare? Prin această parcare trec zeci de mașini (este un fel de scurtătură pentru circulația mașinilor) iar maidanezii sunt aceiași. Niciodată nu am observat că latră la mașini; de altfel, nici la trecători. 
Pentru că este la ordinea zilei să ne dăm cu părerea despre legea privind câinii fără stăpân, mă întreb retoric: ~ am găsit calea cea mai...luminată pentru a rezolva problema câinilor vagabonzi? De fapt, știm pe cine vrem să eutanasiem? Nu cumva, în ignoranța noastră,  ”eutanasiem” iubirea? ~

(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu