Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 23 aprilie 2013

Animalele de companie și afluxul de energie nouă.



  Un mesaj pleiadian


(20 martie 2013; channeler Bella Capozzi)


Dragi iubitorii de animale, în cele ce urmează mă adresez vouă. Vreau să încep prin a vă întreba dacă unii dintre voi nu ați observat unele modificări în comportamentul animalelor voastre de companie, mai cu seamă în ultimele câteva săptămâni? Nu fac referire la un comportament care să vă pună probleme, cum ar fi agresivitate crescută sau comportament aberant și nejustificat. Dimpotrivă, mă
gândesc la simptome precum: letargia, plictiseala, somnolența, urmărirea unor ținte nevăzute de voi, creșterea tendinței de apropiere și alintare față de stăpân etc. Eu am observat aceste tipuri de comportamente la multe dintre animalele clienților mei. Parcă le-au crescut sensibilitatea, iubirea și atașamentul față de cei care-i îngrijesc. Eu pun toate acestea și pe seama apropierii de Echinocțiul de Primăvară. În mod evident se poate observa dorința acestor prieteni ai noștri necuvântători, de a fi cât mai mult în preajma noastră, de fiecare dată nescăpând ocazia de a vă atinge cumva cu coada, cu lăbuța etc. Parcă tânjesc mai mult ca altădată după compania și atenția voastră.
De exemplu, prietenii mei patrupezi Aussie și Ozzy, în ultima vreme, de câte ori au ocazia, mă privesc într-un anume fel pe care eu îl înțeleg ca pe o rugăminte de a ne juca. În plus, observ adesea cum ei urmăresc atent ”ceva”  de care eu nu-mi dau seama. Comportamentul lor este similar cu cel pe care l-ar avea cineva care primește oaspeți. Pe de altă parte, Ava, de sex feminin, este mult mai leneșă decât de obicei. Preferă să stea tolănită pe canapea, într-o poziție de divă, fiind, totuși, gata să ocupe oricând un loc în poala cuiva apropiat. Când are nevoie, cere să iasă afară, niciodată negreșind să folosească spațiile interioare. De fiecare dată când revin acasă, ” echipa” mă așteaptă la ușă și ”poartă o discuție” cu mine, pe care eu o înțeleg ca pe o dojană pentru că i-am lăsat singuri. 

În legătură cu comportamentul animalelor de companie, am selectat pentru acest articol o comunicare cu un reprezentant al Unicornilor, pe nume Declan, pe care-l ”cunosc” încă din copilăria mea, entitate pe care o cosider ghidul care m-a îndrumat cel mai mult. El spune că a avut un număr mare de încarnări pe Pământ, de-a lungul timpului.
Declan: Energiile care sunt trimise de câtva timp pe Pământ influențează benefic și comportamentul regnului animal. Animalele, în special cele de talie mică, au nevoie de multă dragoste din partea stăpânilor. În special cei care sunt nevoiți să trăiască în spații limitate, dispunând de o zonă restrânsă și artificială, au mai multă nevoie de prezența și atingerea stăpânului, cu care face schimb de energii. Această necesitate dispare în mare măsură dacă animalul poate să trăiască în natură, deoarece ceea ce are nevoie primește de la Mama Natură.
De obicei, animalul vostru de companie, v-a însoțit nu doar în viața actuală ci în multe alte vieți, chiar dacă nu toate au fost pe aceeași planetă și nu totdeauna în aceeași specie. Sunt numeroase momentele din viețile voastre în care ajutorul animalului vostru de companie a fost important, uneori chiar esențial. 
Între voi și animalele voastre de companie are loc permanent un schimb fructuos de energie, ele fiind pentru voi adevărate remedii naturale ale unor afecțiuni.
Ele au o influență nu numai asupra însănătoșirii corpului fizic dar și pentru psihicul vostru. Schimbul de energii, pe care-l aveți cu animăluțul de lângă voi, este foarte important, deși, de obicei, nu este perceput ca atare. Când sunteți bolnav sau indispus, prietenul vostru necuvântător, vă ajută să vă însănătoșiți, prin preluarea și tansmutarea energiilor voastre negative. Majoritatea dintre voi a observat că, în cazul în care aveți o deficiență în starea de sănătate, când o boală vă ține în pat sau nu vă puteți permite să părăsiți locuința, prietenul vostru patruped, nu părăsește nici el casa și, mai tot timpul, ”își face de lucru” pe lângă voi. El știe instinctiv că aveți nevoie de ajutorul lui și este totdeauna gata să vi-l acorde. Influența benefică asupra voastră pe care o are animalul de companie este indiscutabilă, deși, rare ori, conștientizați aceasta. Aceasta justifică cu prisosință utilitatea și câștigul pe care-l puteți avea, dacă în preajma voastră există un animal de companie. Ca să nu mai vorbim de ajutorul inestimabil de care beneficiază persoanele cu diferite handicapuri (de vedere, motrice, auz, miros etc).
Veți înțelege deci de ce susținem că un animal de companie trebuie tratat cu atenția și iubirea pe care a-ți acorda-o unui copil. Acest ”remediu viu” este un mare câștig pentru bunăstarea celor care înțeleg această realitate. 
De fiecare dată, pentru ajutorul și atenția pe care o acordați unui animal, acesta vă recompensează de zece ori mai mult.

În viețile pe care le-ați consumat până acum, sufletul prezentului animal de companie, v-a însoțit pas cu pas. Dar, nu numai atât: v-ați prezentat împreună în fața Tatălui Ceresc care v-a binecuvântat și v-a îndeplinit dorința de a pleca în imensitatea cosmică ca o echipă, dornică să-și îmbogățească cunoașterea prin experiențe.

Legăturile dintre voi sunt puternice și de foarte lungă durată. Sunteți companionii care aveți rolul de a vă ajuta reciproc, atât în situațiile agreabile cât și în cele de disconfort. Poate că ne repetăm, dar spunem că animalele voastre de companie sunt mult mai dezvoltate telepatic decât voi, și simpla atingere de voi vă poate aduce liniștea (satrea de bine) de care aveți nevoie reciproc.



 SURSA: ttp://cupcakesandangels.wordpress.com

(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu