Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 23 decembrie 2012

Bine a ați venit în Noua Eră Galactică a armoniei generale!


De la Consiliul Galactic Multidimensional al lui UNU.

(22 dec.2012; by The Golden Light Channel)

Goldenlight: în timpul unui meditații, noaptea trecută, am fost propulsat în și dincolo de galaxia noastră în timp ce ascultam o canalizare la televiziune, unde se transmiteau comunicări de la Sanat Kumara, Zeița Venus și alții. Am fost condus de Prezența mea EU SUNT într-o cameră unde era un tron de aur moment în care am fost conectat la alte dimensiuni, din alte părți ale Sinelui meu Superior, și alte galaxii. 

Periplul m-a obosit foarte puternic astfel că am stabilit ca astăzi să mă odihnesc și să fac ceva meditații. 
La un moment dat, mi s-a transmis un mesaj de la unul din Consiliile Galactice. Noaptea trecută m-am oferit voluntar să fiu de serviciu la întrunirea Consiliu Galactic nou creat. 
La nivel de conștiință, am fost teleportat interdimensional la această reuniune a Consiliului. Am realizat că era prezent și Sufletul Pământului, Gaia, care mi-a sesizat prezența și m-a înconjurat cu un înduioșător sentiment de iubire.

Redau mai jos ceea ce am reținut din cuvântarea coordonatorului acestei prime adunări a Consiliului.


Bine ați venit la Noua Armonie Galactică a tuturor ființelor! Avem prezenți, după cum puteți observa, reprezentanți ai: Siriusienilor, Pleiadienilor, Orionsienilor, Arcturienilor, Andromedanilor, Venusienilor, Pământenilor, Marțienilor. Există, deasemenea, și mulți alții, pe care canalul-invitat de pe Pământ nu-i poate vedea.

V-am convocat în acest moment cu ocazia creării Noului Pământ armonic înalt dimensional și a Noii Ere Galactice a Armoniei pentru toți. (Reprezentantul Noului Pământ se află la bordul Consiliului Galactic pentru prima oară). 

Fiecare dintre reprezentanții prezenți va fi legătura noastră de comunicare cu Consiliul Sistemului Stelar și Planetar, de unde provine. 
Acest Consiliu a fost creat ca un organism interdimensional, intergalactic și interplanetar de comunicare și co-creare armonioasă, pentru a ajuta la ascensiunea și evoluția tuturor ființelor cuprinse în această galaxie. Carta noastră manuscris cuprinde principiile care trebuie să stea la baza activităților noastre. Misiunea noastră de bază este de a crea și promova armonia în toată creația Marelui Dumnezeu, și care se regăsește în conceptul O SINGURĂ IUBIRE PENTRU TOȚI ȘI DE LA TOȚI. Aceasta este dorința expresă a SURSEI iar noi ne-am reunit astăzi aici pentru a cinsti acest principiu, în numele IUBIRII în care au fost create toate ființele.

Suntem, de asemenea, aici, pentru a sărbători, în această perioadă de cel mai bun augur, începerea unei noi ere pentru toate planetele, sistemele stelare și galaxiile.

Doresc să adresez un călduros bun venit planetei Pământ, al cărui reprezentant se alătură Consiliului Galactic, pentru prima dată. El va fi un membru cu drepturi egale în acest Consiliu. Bine ai venit Pământ! Suntem încântați și onorați să te avem printre noi.

Mama Gaia este, de asemenea, aici, cu noi, reprezentând entitatea planetei Pământ. 

Pământul va avea avantajul de a primi un ajutor suplimentar de la alte sisteme stelare și planete pentru a-și putea forma o atmosferă mai armonioasă pe Noul Pământ, abia născut.

De asemenea, printre noi se află Arhangheli și mulți Maeștri Ascensionți, ei fiind o binecuvântare pentru debutul acestui Nou Consiliu Galactic care se va orienta în activitatea sa după înaltele principii celeste și va promova dragostea pentru toate ființele. 

La intervale bine stabilite ne vom întlni pentru a pune la punct strategia noastră comună bazată pe respect și iubire.

Veți fi invitați periodic să expuneți problemele ce urmează a fi rezolvate în sectorul vostru de autoritate, noi garantându-vă întregul spărijin.

Transmiteți lumilor din care veniți, întreaga noastră iubire și asigurarea că vom lucra numai pentru binele și fericirea fiecăruia. 

Pe data viitoare.

Noi Suntem Ceea ce Suntem și aparținem Unicului Eu Sunt Sursa.

SURSA: http://thegoldenlightchannel.com

(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu