Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 14 noiembrie 2012

INTÂLNIRE ÎN ASTRAL CU ATHOS ȘI MESAJUL ACESTUIA


(5 nov.2012; Konstantinos)

Konstantinos: Astăzi am avut o foarte importantă experiență în plan astral, care a durat o oră și jumătate (între orele 21:30 și 23:00)

Îmi amintesc că abia mă trezisem dintr-un vis anterior, care nu-mi făcuse plăcere și din care mă ”extrăsesem” în mod voit cu percepția că nu era ceva important. Voi descrie acum experiența mea de la 21:30.
M-am visat într-un grup de persoane cunoscute din viața mea socială, aflându-ne într-o casă care părea destul de șubredă și care avea mai multe etaje. Am realizat că în acea casă mai fusesem chiar în visul meu anterior din acea zi.

De data aceasta, eu și prietenii mei eram luați la întrebări de către niște oameni din casă, niște indivizi grași și cu priviri răuvoitoare. Vroiau să știe cum am ajuns noi în acea casă și pe unde am intrat. Se aflau într-o stare de spirit care nu permitea nicio discuție amiabilă. Apoi, au încercat să ne împingă într-o direcție, dar văzânt că nu reușesc, au început să ne atace. Imi amintesc ca am aplicat rapid câteva lovituri foarte profesionale. În față mi-a apărut un individ nu foarte gras dar foarte musculos. Avea un păr lung și slinos și părea nebărbierit de multe zile. Oricum, avea un aspect de om murdar. M-a atacat cu sălbăticie. În timpul luptei am spart multe obiecte de prin prejur. La un moment dat, am observat un ciob de sticlă extrem de ascuțit, o adevărată armă. Duritatea luptei în care eram angajat ca să mă apăr, m-a făcut să-mi treacă prin minte că aș putea fi obligat să-mi ucid adversarul cu acel ciob deși ideea îmi repugna. Din păcate, din cauza intențiilor lui criminale, am decis să-l spintec pe burtă după care, i-am tăiat gâtul. Am reușit să mă ridic și m-am repezit la o ușă aflată în apropiere, pe care am deschis-o. Dădea în afară. Ceea ce am văzut însă era deplorabil: un peisaj sumbru, amenințător și o atmosferă întunecată.
Case dărăpănate, cu ziduri colorate în negru-roșu, un cer plin de fum. Parea a fi o oră de noapte. În jurul meu, trecătorii pe care-i puteam observa păreau dezumanizați și se mișcau ca niște zombi. Apoi, în fața mea a apărut un om scund, foarte simpatic, cu trăsături de chinez. I-am schițat portretul:


"micul Buddha
"

Zâmbea tot timpul. Mi-a făcut o demonstrație de cum mă pot apăra în cazul în care aș fi atacat de acei "monștri". Am văzut cum s-a înconjurat de o sferă luminoasă, care arăta mai degrabă ca un ou făcut din lumină aurie. Mi-a descris telepatic etapele procesului de formare a acestui ”ou” protector: 

1) Îți imaginezi, îmi transmitea el, cum un cocon de lumină aurie se formează și te înconjoară. 
2) Coconul era de forma unui ou. În acel moment, m-am gândit la un ou de găină iar el mi-a transmis tot telepatic că "oul" se formează și răsare din partea din față a corpului meu și și-a pus mâna pe piept, în dreptul inimii. 
3) În cea de a treia etapă, oul ia forma unei sfere perfecte, motiv pentru care, cel înconjurat trebuie să se ghemuiască, pentru a se încadra în acea sferă.
4) Apoi, astfel ghemuit și ”ambalat”, îți exprimi dorința puternică de a fi teleportat într-un loc pe care ți-l dorești, și unde te vei afla în siguranță.

Instantaneu, simpatica ființă a luat-o la fugă și, cu o viteză uimitoare, a escaladat zidurile unei clădiri, după care, a început să sară de pe o clădire pe alta. Apoi, a făcut o săritură și a aterizat cu grație. Mai mulți ”zombi” îl așteptau la ”aterizare” gata să-l înhațe. Nu au avut timpul necesar deoarece ”micuțul meu prieten”, prin procedeul pe care mi-l descrisese anterior, a dispărut aproape fulgerător. În tot timpul acelei demonstrații ”pe viu”, el a continuat să zâmbească cu nonșalanță. Apoi, am auzit în capul meu: " E rândul tău".
În continuare, m-am trezit pe un acoperiș iar în spatele meu, am văzut namila de om pe care crezusem că l-am omorât. Nu avea urme de sânge și era complet gol. A început să alerge amenințător spre mine, ceea ce m-a făcut s-o ”iau la sănătoasa”, ca să scap. În acel moment, a început să plouă. Am avut timp să observ că fusesem în stare să sar cu ușurință de pe un acoperiș pe altul. Numai că și urmăritorul meu făcea același lucru, continând să mă urmărească. În acel moment, a început să mi se facă frică..  Am auzit pe "micul Buddha" care mi-a transmis telepatic: "Fă ceea ce te-am învățat!", ceea ce am și făcut. În câteva secunde, am realizat procedeul cu sfera și m-am teleportat. Vă pot spune că am simțit efectiv cum fiecare moleculă a corpului meu s-a teleportat.

M-am ”reasamblat” la o oarecare distanță de locul de unde mă teleportasem, destul de aproape însă pentru a putea observa cum cel care mă urmărise fusese prins de un grup de "zombi" care îl rupeau în bucăți și-l devorau. Îi auzeam  spunând :" îl mâncăm, îl mâncăm ". Am auzit în minte ” vocea micului Buddha": "A fost simplu, nu-i așa?" 

După asta, m-am trezit..
Mai târziu, în stare conștientă, am luat legătura telepatic cu "micul Buddha", care a recunoscut că el a fost persoana din acel vis.

 Ieri, ”amicul” meu mi-a transmis numele său și l-am vizualizat, pentru a-i putea schița portretul. 
Athos

Se numește Athos. Are frecvența de vibrație corespunzătoare dimensiunilor 5D si 6D. Mi-a spus că visul meu a reprezentat un fel de "program de formare", în conexiune cu munca mea de Lucrător al Luminii. M-a informat că el a luat forma "micului Buddha" pentru a face să mă simt mai bine. Apoi, mi-a cerut să-l fac cunoscut cititorilor mei prin mesajul care urmează.
===============================================
Athos: Vă salut din Lumina Iubirii, care este reprezentată de orașele luminate ale rețelei Agartha. Numele meu este Athos. Sunt Lemurian, fiul lui Mikos, păzitorul Marii Biblioteci a Porthologos. După cum știți, această bibliotecă există în orașul Catharia submersată în Marea Egee. În acest oraș am crescut eu. Mama mea este Agnes iar bunica după mamă este Moraine, aflată în prezent pe nava spațială-mamă, Athabantian. Partenera mea este Ariadna, prințesă a regatului Shasans. Ea este o descendență a rasei care își are originile în ceea ce voi numiți steaua Tau Ceti.


Anumiți membri ai acestei familii, au fost de acord, prin liberă alegere, să se încarneze pe suprafața Gaiei (Pământul) pentru a ajuta la procesul de tranziție a planetei și a celor care sunt și vor fi gata s-o urmeze. După cum știți deja, toți și fiecare ființă este multidimensională, ceea ce înseamnă, printre altele, că fiecare dintre noi (și dintre voi) are în multe tărâmuri și dimensiuni, aspecte (ființe) care aparțin aceleiași familii. Într-un fel, am putea spune că fiecare dintre noi este multiplicat în multe exemplare aflate în diverse locuri ale acesui univers, ducând o viață autonomă, independentă și având fizionomii diferite, în general, neștiind mai nimic unii despre alții.

Mikos, Agnes, eu și alții am convenit să ajutăm umanitatea voastră de la suprafață să se pregătească pentru a ascensiona. Primii care au sosit au fost Agnes si Mikos


(părinții mei). Desigur, această ”deplasare” este doar un fel de a spune. Nimeni nu a plecat, în fapt. În esență, s-a petrecut o separare temporară de energie.
Moraine,bunica

Acest proces de separare energetică s-a realizat în Templul de Aur lui Melhisedec, după ce s-a obținut permisiunea Consiliului Celor Doisprezece, cu ajutorul preoților și preoteselor.
Agnes a ales să fie în stază, la fel ca-n povestea voastră cu Albă ca Zăpada, iar o parte din Esența ei s-a încarnat în actuala ființă Leslee Hare, care a cunoscut acest canal (channeler, n.m.) la momentul potrivit, desigur, nu întâmplător. 
Agnes,mama
Mikos,tatăl

Eu am ales să fiu aici unde sunt acum iar o parte a Esenței mele, identificată ca o formă-gând specifică, s-a încarnat
în Grecia, desigur, nu întâmplător. Mă refer la acest canal (channeler). În ceea ce-l privește pe Mikos, el a ales să fie deasemenea aici iar o altă parte a Esenței lui s-a divizat în mod voluntar în mai multe părți-esență care s-au încarnat pe Gaia și se află în diferite locuri ale planetei. Vedeți deci, am putea spune că ne-am cam ”împrăștiat” în diverse locuri.

Dacă veți găsi interesant, vom putea intra în detalii despre fiecare dintre ființele aflate în acele locații, ocazie cu care ați putea afla motivele care le-au determinat să se încarneze acolo unde se află acum. La nivelul lor de conștiință ”pământeană”, s-a putea să aflați diverse variante asupra motivelor care i-au determinat să vină pe Pământ, sau nici măcar nu vor crede în asemenea ”povești”.

Dragilor, mulți dintre voi, care trăiți la suprafață, aveți, de asemenea, indivizi, componenți ai familiilor voastre, în Agartha. (Eu nu mă referit aici la adevărul înalt că toți facem parte din aceeași FIINTĂ, ci la acela că fiecare suflet aparține unei rădăcini din care se regăsesc aspecte în numeroase tărâmuri ale universului.)

Flotele noastre spațiale, care pot fi recunoscute prin luminile lor particulare și de nuanțe foarte rafinate, împreună cu navele-mamă, si cu cele de cercetare, toate făcând parte din Forțele Galactice, sunt prezente în atmosfera planetei voastre, printre altele, și pentru a acorda asistență și ajutor energetic, facilitând comunicații la un înalt nivel calitativ, inclusiv pentru civilizația din interiorul Pământului.

Trebuie să cunoașteți că rețeaua energetică din jurul planetei a fost modificată pentru ca civilizațiile superioare aflate dincolo de planetă, precum și Îngerii și Ființele de Lumină să poată comunica mai bine cu voi și să vă transmită înaltele frecvențe ale iubirii, (Nota C.M.: Se referă la faptul că în ultimii câteva zeci de ani, echipe specializate ale unor civilizații extraterestre, conduse de Hatonn și maestrul magnetic Kryon, au modificat matricea energetică a Pământului, în așa fel încât să permită intrarea energiilor modulate cu informațiile necesare etapei actuale a procesului evolutiv în care ne aflăm).

Vă bucurați de asistență din partea multor civilizații avansate ale universului, din partea Dumnezeului acestui univers și a foarte multor Ființe din Lumină (logoși, arhangheli, avatari, îngeri, maeștri înălțați, ghizi neîncarnați). Deasemenea, beneficiați de ajutorul și îndrumarea Spiritului vostru Superior care este scânteie din Creator.

Întîlnirea între voi și noi nu este neapărat necesar a avea loc în planul astral, ci chiar în interiorul ființei voastre. Știm că în plan fizic, nivelul de percepție este diferit de cel din afara corpului material. Prin ridicarea frecvenței de vibrație veți începe să vă amintiți din ce în ce mai clar și mai exact cine sunteți voi cu adevărat.

Atunci când va fi oportun și când se vor fi creat condițiile necesare, eu îmi voi arăta acea parte din mine pe care acum nu o puțeți cunoaște decât prin channeling. Până atunci ne vom conduce după busola Inimii Ghidului Divin. Viitorul nostru împreună este minunat dar el nu va putea fi apreciat și înțeles corect decât atunci când va intra în realitatea noastră permanentă.
Vă trimit iubirea mea și a conștiinței colective din Agartha și așteptăm cu bucurie întâlnirea noastră fizică.

Athos                                                                        …………………………………………………………………………
PS: Dacă doriți să vedeți portretele familiei lui Athos și să observați anumite particularități, atunci, accesați: : http://awakeningtothedivine.wordpress.com/about/my-connections

Konstantinos


SURSA:http://awakeningtothedivine.wordpress.com

(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu