Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 28 octombrie 2012

CONVERSAȚIE (!) CU NAVA SPAȚIALĂ GALACTICĂ DE LUMINĂ (GLS), ” Space Wave”.


Konstantinos
(23 mart.2012;channeler Konstantinos)

Nota Konstantinos: Oricât vi s-ar părea de neverosimil, eu am avut o conversație cu nava spațială ” Space Wave”, care este, așa cum îmi garanta aspectul meu arcturian, Iltheos, aflat acum pe această navă, în Comandamentul Ashtar, o navă spațială inteligentă, cu caracteristici ale ființelor vii. Am schițat imagini primite telepatic, legate de această navă, pe care le redau în cuprinsul articolului. -------------------------------------------------------------------
 

Konstantinos: Salutare! Ești acolo? Putem discuta câteva minute? 
Nava Galactică Spațială, "Wave Space": Desigur. Ce mai faci?
K: Cred că știi deja. Simt că am o constrângere ori de câte ori constat că lumea care mă înconjoară este angajată într-o cursă de supraviețuire. Că trăim doar pentru a supraviețui și asta ne face să nu mai avem timp să trăim.  

"SW" GLS: Iltheos ți-a spus ceva legat de asta. Îți amintești?
K: Da. Să nu ne atașem emoțional de viața celorlalți și doar să le trimitem iubirea și compasiunea noastră. Dar chestia e că eu însumi pun presiune pe mine când îmi reprim dorința de a discuta cu alții despre familiile noastre spațiale sau despre Ascensiune, și asta deoarece nu vreau să devin ridicol în fața celor care nu cred o iotă din acest adevăr. Dacă abordez asemenea discuții risc să fiu considerat ”ciudat” și cu ”mintea plecată de-acasă”.
"SW" GLS: Calmează-te! Te simt agitat. Ești plin de dezamăgire și de indignare. Asemenea atitudine nu te ajută nici pe tine nici pe ceilalți. Poți avea obțiuni mai înalte. Nu aborda aceste teme decât cu cei pe care-i simți că rezonează cu tine și fă-o doar atunci când se crează o situație favorabilă.

K: Au fost situații când am deschis aceste subiecte și am captat atenția unora din audiență interesați, și care mi-au pus întrebări. Desigur, au existat și mulți alții care au considerat subiectul ca tratând chestiuni ireale și deplasate.

Chestia e că eu doresc să vorbesc despre aceste lucruri cât mai multor oameni. La Universitate (Școala de Arte Frumoase), de exemplu, aș putea prezenta desene realizate de mine pe această temă și aș putea încerca să le explic despre ce este vorba.

GLS "SW": Eu nu pot să-ți spun ce ar trebui să faci, îți sugerez însă să faci ceea ce îți dictează inima. Nu există răspunsuri clare în asemenea cazuri.
K: Pentru a oferi dragoste și compasiune pentru oamenii din jurul meu, de asta aș vrea să discut cu ei. Dar eu simt că nu-mi pot împărtăși dragostea și compasiunea oamenilor și nici ei mie, dacă nu reușesc să fac ceva pentru ei care să le capteze atenția. Multe aș putea impărtăși oamenilor despre Ascensiune și despre Univers. Pentru aceasta fac desene sau schițez figuri și momente pe care le recepționeaz telepatic de la entitățile care mă contactează. Foarte mult îmi doresc ca împreună cu cei pregătiți pentru această tranziție să avem discuții prin care să ne comunicăm senzațiile, imaginile pe care le captăm și comunicările pe care le primim.
"SW" GLS: Eu știu și simt cât de mult te pasionează și ce mare dorință ai în legătură cu această tranziție. Eu rezonez cu tine atunci când te referi la călătorii în alte lumi și am aceeași dorință de a le vizita. Dacă se va ivi ocazia, eu îți voi oferi facilitățile și capacitățile mele precum și prietenia mea (!) ori de câte ori se vor crea condiții și vom putea colabora. Sunt convinsă că multe ființe umane doresc cu ardoare să mă viziteze, să mă cerceteze prin toate compartimentele și să înțeleagă cum eu, o navă spațială, pot avea însușirile ființelor, deși sunt un produs creat.  

K: Ești minunată! Minunată! Încărcată de curbe unduitoare, exprimi o anume feminitate. Îți percep energia feminină. Chiar că te iubesc foarte mult!
GLS "SW": Îți răspund cu aceiași prietenie. Sper să mai comunic cu tine și în viitor în Planul Astral, și, poate să te întâlnesc și să te văd de aproape, pe tine și pe prietenii tăi.  

K: Dacă va fi posibil, voi face tot ce depinde de mine petru a te vizita. Voi face tot ce pot pentru a fi acolo. Înainte de a încheia această discuție vreau să te întreb dacă ești conștientă de existența în proximitatea ta a altor nave spațiale ale prietenilor noștri?
GLS"SW" : Da, desigur. Și pot să-ți spun că sunt foarte frumoase, exprimând înalta creativitate a celor care le-au conceput și realizat. Din partea acestei minunate flote, vă rugăm să primiți iubirea si Lumina noastră.
K: Mulțumesc! La revedere!
GLS "SW": La revedere, prietenul meu.

SURSA:
http://awakeningtothedivine.wordpress.com
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu