Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 7 februarie 2012

UN INTERVIU CU PREȘEDINTELE CONSILIULUI INTERGALACTIC (1)

(30 ian.2012; channeler Linda Dillon și Steve Beckow)
Linda Dillon
Steve Beckow

Graham Dewyea: Bine ați venit la An Hour with an Angel emisiunea radio săptămânală, cu Linda Dillon, channeler pentru Consiliul Iubirii, și Steve Beckow, editor al emisiunii “2012 Scenario”, care va pune întrebările.
In această seară avem un invitat special, Grener din Ashira de pe Neptun, Președintele Consiliului Intergalactic.
Cu aceasta, îți dau cuvântul, Steve.

Steave Beckow (SB): Iți mulțumesc foarte mult, Graham, și bună seara, lui Grener.

Grener: Bună seara, și mulțumesc pentru aceasta surpinzătoare și încântătoare invitație de a vorbi oamenilor lumii de pe Pământ.
SB: Vă mulțumim pentru că ați acceptat invitația. Mai întâi, d-le domnule, cum să mă adresez dumneavoastră căci mie mi se pare destul de straniu și, poate, nepotrivit, să mă adresez Președintelui Consiliului Intergalactic cu apelativul Grener. Așa dar, cum doriți să vă spun, vă rog?
Grener(G): Mi-ar placea dacă mi-ai spune Grener.
SB: In regulă.
G: Mi-ar place dacă voi toți mi-ați spune Grener.
SB: Okay.
G: Da, sunt Președintele Consiliului Intergalactic, și aceasta este o onoare și un titlu pentru momentul actual. Însă noi știm ca aceste funcții sunt pasagere. În orice situație, eu voi rămâne Grener.
Înainte de a deveni Președintele Consiliului Intergalactic, am fost Comandantul Șef al Forțelor Unite ale Galaxiilor Exterioare, pe care voi vi le puteți imagina ca flote stelare. Chiar și pe vremea aceea îmi plăcea să mi se spună Grener. Mă voi simți onorat dacă și voi veți proceda la fel.
SB: In regulă, domnule. Spuneți că sunteti de pe Neptun, dar noi, pământenii,  considerăm că această planetă nu este capabilă să susțină viața. Din ce dimensiune ne vorbiți?
G: Eu vorbesc cu voi – haideți să spun că mă întâlnesc cu voi -  din a 5-a și a 7-a dimensiune dar eu exist în mod normal în a 11-a și a 12-a dimensiune. Cu mult, mult timp în urmă, au existat forme de viață pe Neptun și era unul dintre locurile mele favorite. Acest nume l-am dat și navei mele spațiale pe care locuiesc de foartă multă vreme. Deci, nava pe care mă aflu se numește NEPTUN.
Când reprezentanții extratereștrii se vor întâlni cu voi, ei se vor recomanda după numele navei pe care locuiesc în misiunea în care se află. Asta este ceva normal dacă țineți cont că petrecem foarte mult timp din existența noastră pe una sau alta dintre navele spațiale aflate în univers.
Deci, da, călătorim interdimensional, ceea ce a devenit o obișnuință de foarte multă vreme. În periplul nostru intergalactic iată că am ajuns și în vecinătatea planetei voastre. Deci, iata-ne.
SB: Ei bine, vă mulțumesc, domnule. Presupun că ați cerut să vă adresați ascultatorilor noștri în această seară, pentru că aveți ceva să le transmiteți?
G: Doresc ca ei să înceapă să conștientizeze ceea ce transpare din imaginea de ansamblu. Da, am un mesaj pentru ascultatorii voștri. Ași prefera să începem cu o mică explicație asupra a ceea ce înseamnă Consiliului Intergalactic, deoarece nu cred că acest subiect este familiar ascultătorilor voștri.
SB: Va rog să faceți aceasta, domnule!
G: Este bine așa deoarece exista multe paralele cu situația care se petrece acum pe planeta voastră.
Mulți dintre voi aveți în memoria inconștientă amintiri despre razboaiele intergalactice petrecute cu zeci de mii de ani în urmă. Aceste amintiri nu v-ar produce plăcere.

Era o perioadă de mari devastări și distrugeri, o vreme în care multe dintre situațiile și paradigmele de pe planeta voastră Pământ, se regăseau aidoma pe arii largi în multe universuri.
Razboaiele și-au luat prețul lor, multe planete, cu tot ce era pe ele, au fost distruse sau devastate. Era vremea unui haos de neimaginat, al urii și intoleranței. Genocidul devenise o practică des întâlnită pe multe planete.

Din necesitatea stopării acestui dezastru și dezmăț generalizat, s-a constituit Consiliul Intergalactic, o formă care se regăsește oarecum în ceea ce aveți și numiți voi Națiunile Unite (ONU), sau, mai înainte, Liga Națiunilor. Ați format această organizație inspirați de memoria voastră inconștientă despre Consiliul Intergalactic.

Luptele s-au oprit dar a fost nevoie de mii de ani pentru ca rănile acelor războaie să se vindece. Vărsarea de sânge a rămas doar o tristă amintire în istoria și folclorul civilizațiilor care avuseseră de suferit. Încet s-a clădit toleranța și înțelegerea între lumile diferitelor galaxii, chiar a diferitelor universuri, în unele cazuri.


A urmat statornicirea toleranței, a admirației și respectului față de particularitățile fiecărei planete, fiecărei civilizații și fiecărei rase.
S-au stabilit și consolidat relații interculturale, al schimburilor de idei și de experiență.

Consiliul Intergalactic promovează interesul pentru diversitate și pacificarea fiecărei atitudini între rase, civilizații si sisteme, fără practicarea vreunei forme de violență.
În această privință, avem mult de mulțumit preaiubitului Arhanghel Mihail, penru că a fost presonajul principal în obținerea unei definitive și importante pacificări.
Consiliul nostru Intergalactic a devenit o formă de ajutor mutual, de întelegere, de cooperare și schimburi în domenii precum: comerțul, știința, medicina, tehnologia și vindecarea de toate tipurile. In acest fel, diferențele au ajuns să ne unească nu să ne dezbine.

Cu 13 ani în urmă, Pământul a fost invitat să își ocupe locul în rândul civilizațiilor universului ca membru cu drepturi depline în Consiliul Intergalactic. S-a considerat că planeta, civilizația voastră, a implinit vârsta majoratului. Invitația noastră avea drept scop și edificarea noastră asupra mentalității oamenilor voștri politici, conducători de state. Anunțurile au fost făcute și invitațiile au fost trimise.
Cei care au acceptat invitația și s-au așezat la masa discuțiilor au fost conduși de WakanTanka [n.m. Marele Spirit al Aborigenilor].
El este o ființă foarte bătrână (observați ca nu spun ‘spirit’) care a vegheat asupra celor care au ținut Consiliul de Foc al Gaia-ei.
SURSA: http://galacticchannelings.com
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu