Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 22 octombrie 2011

Mesajul lui MATEI (1)

MATEI

(10 oct 2011; channeler Suzanne Ward)

1. Vă transmit cele mai călduroase salutări din partea tuturor sufletelor aflate pe această stație spațială. Eu sunt Matei.

Când mama a participat la meditația generală  cu ocazia echinocțiului de toamnă, și a vizualizat Pământul în lumina alb-aurie, ea a auzit o voce spunând: „Te rog înregistrează cuvintele mele!” Cea care i s-a adresat era Gaia.

Iată ce a spus ea: Eu sunt Gaia, sufletul planetei Pământ. La fel ca voi, eu pot avea inima grea sau ușoară. Au fost lungi perioade de timp în care am plâns, simțindu-mi sufletul pustiit. Erau vremurile când sângele fiilor mei îmi îmbiba țărâna, când necontenite războaie se purtau între ei pentru a domina lumea și a acapara teritorii, populații și bogății.

A venit vremea când eu nu mai trebuie să plâng căci lucrurile s-au schimbat în bine. Lumina mea s-a întărit, dar încă nu sunt în deplinătatea forțelor mele iar corpul meu nu este complet echilibrat. Mă aflu, cum s-ar spune, în convalescență. Asta pentru că unii dintre fiii mei sunt încă plini de ură față de semenii lor, încă mai doresc să acapareze bogății și să capete putere de dominație asupra celorlalți. Încă mai există fii de-ai mei fără iubire, fără compasiune, fără toleranță și înțelegerea faptului că nu puteți fi identici, că fiecare are particularitățile lui. Tocmai aceste deosebiri între indivizi, rase și popoare constituie adevărata bogăție a umanității.

Totuși, dacă mă uit la cum arăta omenirea cu foarte puțin timp în urmă, am mari motive de bucurie. Lumea evoluiază foarte repede în plan spiritual iar eu mă îndrept cu repeziciune către o dimensiune superioară.

În această călătorie, eu sunt însoțită de mulți dintre voi, și numărul lor crește exponențial. În ascensiunea mea primesc lumină de la fiii mei care s-au trezit și care nu vor să mă părăsească. Vă putreți imagina un entuziasm mai mare decât această înaintare în tandem, spre Noua Eră?

Am dorit să vă vorbesc astăzi pentru a-mi exprima recunoștința față de voi toți, dar mai cu seamă față de cei care și-au crescut conștiința până la nivelul la care înțeleg ceea ce se întâmplă cu adevărat, cu ei și cu sistemul nostru planetar.

Ceea ce facem noi acum este grandios și nemaiîntâlnit în acest univers. Munca și strădania noastră sunt privite cu multă admirație de către întregul univers, care așteaptă reîntoarcerea noastră în marea familie universală. Ne așteaptă adevărate minuni, de care vom beneficia cu deplină justificare.

2. Mesajul Gaiei este valoros nu numai pentru voi, dar și pentru noi, cei care nu mai suntem pe Pământ. Păstrez pentru acest suflet (Gaia) cel mai profund respect și îl așez alături de cele mai avansate din univers, căci nu uităm de curajul și dragostea necondiționată de care a dat dovadă față de toate generațiile umane (dar și animale și vegetale) care s-au perindat pe planetă, generații pe care ea le-a ocrotit cu deosebită grijă și dăruire, deși în numeroase cazuri, pentru manifestările și comportamentul lor, a avut de pătimit. De-a lungul vecurilor, ființa umană a acționat, destul de frecvent, împotriva propriilor interese și împotriva planetei. 

Noi, cei de pe această stație, putem vedea că trupul Gaiei nu și-a recăpătat pe deplin echilibrul dar ne bucurăm că refacerea ei fizică și spirituală a progresat foarte mult și a ieșit practic din zona periculoasă.

3. Vedem un mare și minunat spirit care se consolidează permanent. Aţi aşteptat mult până când ați început să aveți dovada profundelor schimbări aduse de programul Divin de ascensionare a planetei și a umanității. Înțelegem că nu este ușor să fiți pe deplin conștienți, atâta timp cât vibrația joasă a celei de a 3-a dimensiuni încă vă restricționează.

4. Pentru înfăptuirea „primăverii arabe” multe țări s-au implicat, unele însă fiind interesate de a obține controlul exploatării rezervelor de petrol și pentru a-și crește influența în zonă. Asistenţa militară a fost acordată acestor popoare pentru a înlătura guvernele opresive și acaparatoare ale bogățiilor acestor țări. Aceste revolte de eliberare au avut darul de a crește vibrațiile de pe planetă, ceea ce a ajutat evoluției sistemului.

5. Fluxul energetic creat de dorința de libertate va fi de neoprit, până când lumea se va transforma, adoptând atitudinea de fraternitare, adevăr și cinste. Frământările cele mai importante se produc în domeniul economic-financiar.

Economia globală a ajuns pe marginea prăpastiei și nu mai poate fi manipulată nici măcar de Illuminati. Starea economiei, datoriile suverane, sunt cauzele principale ale maniferstărilor care au loc în diferitele țări. 
Au căzut și vor mai cădea guverne din această cauză. Cele care le iau locul vor trebui înțelese și sprijinite în demersul lor de a redresa situația și a pune bazele unei economii sănătoase. Din păcate, sunt și grupuri politice care doresc să folosească această stare de nemulțumire generală pentru a accede la putere, fără intenția de a proceda la schimbări radicale. 
În America, frustrarea oamenilor, mai cu seamă a tineretului, i-a determinat să iasă în stradă cerând dreptate socială și preluarea echitabilă a efortului general de redresare. Alte manifestări privesc dorința oamenilor ca tehnologiile de obținere a energiei curate să fie puse în aplicare și să se renunțe la poluarea produsă de arderea combustibilului fosil.

6. Mulți dintre cei care cer schimbări radicale poate nu sunt complet conștienți de însemnătatea acțiunilor lor, dar simt un imbold lăuntric de a se implica în edificarea unei noi ordini la nivel național și mondial, în care corupția, nedreptatea, jaful și minciuna să dispară pentru totdeauna din comportamentul uman.

7. Energia generată de participanţii la asemenea maniferstări, precum și cea degajată de simpatizanți, crește mereu și ajută la atingerea și depășirea punctului critic peste care înfăptuirea năzuințelor celor mulți și onești, va deveni realitate. Din acest motiv, noi considerăm că implicarea prin acțiune sau afectivă a fiecăruia dintre voi, pentru ca schimbările să se producă, este un act de oportunitate, absolut necesar.

8. Energia degajată din dorința de mai bine și mai corect de către cei care protestează, diminuiază energia negativă acumulată și favorizează acumulare energiilor benefice trimise pe Pământ. 
Unii dintre participanți sunt motivați de furie, frustrare, resentimente și ură. Aceste ființe sunt generatoare de energii negative care nu ajută procesului de eliberare și echitate pentru care militează. Se înțelege că, fără să vrea, ei amplifică energia răului. Din acest motiv, noi vă spunem că este corect să vă manifestați și să cereți schimbări dar aceasta trebuie să o faceți fără ură, fără acte de violență și în spiritul dreptății.

9. Față de ceea ce se întâmplă acum în lumea voastră, în care entuziasmul popular ia amploare, atitudinea noastră este una de simpatie și încurajare. 
Cunoaștem determinarea înverșunată a forțelor răului de a bloca transformările pe planetă. Această atitudine de rezistență se explică prin refuzul lor de a-și pierde acumulările și influența în lume. Cu cât oamenii vor înțelege mai bine și în număr mai mare esența procesului de ascensionare, cu atât Illuminati vor pleca mai repede.

10. Cei care i-au servit pe Illuminati, se opun, de asemenea, oricăror modificări deoarece ei știu că își vor pierde privilegiile, averile acumulate prin necinste și poziția socială la care au ajuns pe scara inversată a valorilor.

Sursa: www.matthewbooks.com

(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu