Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 15 iulie 2011

ATRAGEREA ENERGIEI ŞI LUMINII CELEI DE A 5-a DIMENSIUNI (4)


Mesaj de la arcturieni
                                                                    
(1 July 2011; prin David K. Miller)
(ultima parte)                 

Salutări! Eu sunt Tomar. Imi place energia voastră spirituală şi angajamentul vostru de a ajuta la ridicarea nivelului vibraţional al frumosului vostru Pământ în cea de a 5-a dimensiune. Sunt foarte mişcat de abnegaţia cu care abordaţi această muncă la nivel planetar. Noi ne iubim planeta şi suntem în totalitate pregătiţi să intervenim pentru a o vindeca, dacă ar fi cazul. Am fost şcolarizaţi în această privinţă; face parte din CV-ul nostru, ca să mă exprim astfel. Vă puteţi imagina ce rezultate s-ar obţine şi la voi dacă în programa voastră şcolară, la nivel de facultate, s-ar introduce şi o disciplină care să se numească “ Vindecarea Planetară ”. Aceasta este acum pe cale de a se întâmpla.


Eu sunt conectat acum în special pe realizarea celui de al doilea Oraş de Lumină de pe Pământ, numit Tomaree Point dar şi la Nelson Bay deoarece aceasta este zona conexiunilor puternice care se regăsesc şi se păstrează în fiinţa unor mamifere cu existenţă foarte veche pe planetă, animale marine. Există acolo, deasemenea, profunde conexiuni cu aborigenii din partea locului şi noi stim că acel orăşel este al lumii aborigenilor. Amintiţi-vă, dragi prieteni, că Aborigenii au ancestrale legături cu Arcturienii.


Eu, Tomar, lucrez pentru activarea Tomaree Point. Sunt în legătură cu nava spaţială Athena împreună cu Juliano. Am sarcina să deschid o cale de lumină către Tomaree. Cei care se află în acea locaţie, au posibilitatea să vadă o rază de lumină albastră amplasată peste Tomaree Point. Mai precis, culoarea acestei raze este alb cu străluciri (irizaţii) albastre.


Coridorul de lumină va lega localitatea cu cea de a 5-a dimensiune. Lucrătorii în Lumină aflaţi acolo mă ajută să cobor (downloadez) Scara Ascensiunii (Ladder of Ascension). Cei care vă aflaţi la Tomaree Point puteţi recepţiona şi simţi noua legătură, noua facilitate de conectare cu energiile celei de a 5-a dimensiuni.                                                                       

Există o mare activitate a spiritelor antice, spiritele Aborigine. Spiritele bunicelor şi bunicilor aborigenilor antici manifestă o mare bucurie şi fericire pentru această acţiune.  Sunt satisfăcuţi că în acest fel se recunoaşte masacrul săvârşit în punctul Tomaree. Scara Ascensiunii este acum coborâtă până la nivelul superior al acestui frumos promontoriu, apoi se conectează la cea de a 5-a dimensiune şi la multe alte dimensiuni. Ea va face legătura cu alte înalte civilizaţii de fiinţe inteligente ale universului.
Calea de lumină creată va permite multor maeştri înălţaţi, şi altor fiinţe din dimensiuni superioare, să viziteze Nelson Bay şi Tomaree Point.

Noi ne declarăm fericiţi că Scara Ascensiunii a fost coborâtă la nivelul celor două localităţi şi a suburbiilor. Întreaga zonă aparţine primului Oraş Planetar de Lumină.  Organele administrative ale Australiei sunt rugate să statornicească prioritatea de prim Oraş Planetar al Luminii pentru Nelson Bay şi să amintească de coborârea Scării Ascensiunii şi asupra  puncului Tomaree Point.


David Miller
Cer tuturor celor care primesc acest mesaj, indiferent pe ce cale, să încerce să vizualizeze scenele descrise mai sus şi să binecuvânteze punctul Tomaree. Vizualizaţi şi binecuvântaţi Scara Ascensiunii care s-a creat şi în alte puncte precum: Mt. Fuji, Sedona, la Bell Rock şi Stânca din Ierusalim. 


Să ştiţi că toate aceste patru scări sunt conectate şi fac legătură în sistem interactiv-magnetic. Aceste conexiuni realizate în diverse puncte ale planetei (vor urma multe altele) formează o reţea foarte puternică care are o forţă de atracţie mare, astfel încât coeficientul de lumina spirituală a Pamantului este deja crescut şi se măreşte mereu, mărind atracţia magnetică a Pământului care va fi capabil să atragă mult mai multă energie 5D.

Planeta voastră este foarte aproape de a face saltul în dimensiunea a 5-a. Aceasta înseamnă că omenirea trebuie să se grăbească pentru ca la momentul zero să poată ascensiona odată cu Pământul.
Eu sunt Tomar. Noi suntem Arcturieni. Binecuvântări şi la revedere !
                                                           
                                                        SFÂRŞIT
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu