Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 9 aprilie 2011

BINE AŢI VENIT ÎN DIMENSIUNEA A 5-a !


Mesaj de la Ashtar Sheran  

(3 February 2011; channeler: Ariel DeAngelis)

EU SUNT Ashtar Sheran; EU SUNT Arhanghelul Mihail. Am fost mulţi alţii pe care voi îi cunoaşteţi după nume, dar care în prezent nu mai sunt parte a acestui suflet complex.
Eu sunt un lider şi, în acelaşi timp, sunt un discipol. Eu sunt primul şi eu sunt ultimul. Eu sunt leul si eu sunt mielul. Sunt un comandant şi un iubit.
Am condus o Armată vastă a Iubirii; Familia Luminii; fraţii şi surorile voastre galactice; Copiii Razei Albastre, Lucrătorii în Lumină, Războinicii Curcubeu, Fiinţele Indigo, Seminţe stelare, împreună cu fiinţele neiniţiate a căror trezire încă mai este aşteptată. Toţi sunt aici. Toţi sunt aici pentru a aduce o noua realitate, o nouă purificare, pacea, abundenţa şi bucuria, dar, mai ales, Iubirea. Toţi aţi ales să fiţi prezenţi la acest moment, un momet care este vârful unei schimbări începută şi aşteptată de mult timp.

Scara a fost măsurată; balanţa s-a înclinat, în final, în favoarea unei soluţii diferită de ceea ce eraţi voi obişnuiţi. În curând, viaţa se va schimba în mai bine, şi mulţi dintre voi veţi prinde acele zile. La un anumit moment veţi percepe o accelerare puternică a evenimentelor şi a timpului. Despre acel moment vă vorbesc eu acum. Am ajuns la acel moment, suntem aici. Am sosit pentru a vă ajuta să vă scurtaţi drumul, pentru a vă ajuta să traversaţi. Se întâmplă deoarece masa critică a fost atinsă şi pentru că minimum necesar s-a realizat.
În numele Comandantului Ashtar, Federaţiei Galactice a Luminii, Înaltelor Consilii, al tuturor locuitorilor din tărâmurile superioare şi al Sursei a Tot Ce Este, vă primesc în dimensiunea a 5-a urându-vă cu nespusă bucurie „bun sosit!”.
Portalul din 11:11:11 va marca evenimentul păşirii sistemului vostru în 5D. Neclaritatea se va ridica la acea dată precum ceaţa de deasupra lacului, la apariţia soarelui. Fâşiile de ceaţă care vor mai fi, vor fi luminate şi cerul azuriu şi însorit se va arăta în deplina lui splendoare.
Eu şi alţii de la Comandamentul Ashtar si Federaţia Galactică a Luminii aşteptăm debarcarea pe planeta Pământ. La sosire, emisarii noştri, care sunt deja în zonă, vor transmite în acest sens  mesaje prin mijloacele voastre mass-media. Aceste mesaje vor explica locuitorilor planetei, prin folosirea unor personalităţi şi oameni care se bucură de mare încredere, care este programul acestor vizite şi la ce vă puteţi aştepta să se întâmple. Permiteţi-mi fac un preambul la aceste mesaje. În conformitate cu dorinţa voastră unanimă dar şi cu aşteptările noastre, mesajele vor fi unele de pace şi frăţie pentru umanitate. Reprezentanţii civilizaţiilor universului vă vor încredinţa că doresc să ajute umanitatea în acele domenii în care vor fi solicitaţi, pentru ca pe planeta voastră să se instaureze Epoca de Aur a abundenţei, frăţiei şi IUBIRII.
Pe măsură ce ne apropiem de portalul 11:11:11 (Nota C.M.: 11 noiembrie 2011) veţi observa timpul pare să se accelereze din ce în ce mai mult, iar percepţiile voastre se vor modifica în sensul că destul de repede veţi înţelege că timpul în sine nu înseamnă nimic şi că evenimentele produse în trecut sau care urmează a se produce, au loc în eternul moment de ACUM. Aceia dintre voi care vibrează deja pe frecvenţele dimensiunii a 5-a se pot confrunta cu aceste aspecte ale contopirii trecutului şi viitorului cu prezentul. Aceştia, în frecvente ocazii, se întreabă parcă stupefiaţi cum de a trecut timpul atât de repede.

Vizitatorii voştri extratereştri vă vor fi de un real folos în înţelegerea trecerii rapide a timpului şi contopirea celor trei aspecte temporale în unul singur: PREZENTUL.
Ariel DeAngelis
Este de aşteptat ca, în cazul în care totul se va desfăşura conform aşteptărilor, fraţii voştri extratereştri să aibă un sejur prelungit pe Pământ, în conformitate cu dorinţa pământenilor. În acea perioadă, ei vor face tot ceea ce este necesar pentru ca voi să acumulaţi rapid cunoaşterea în anumite domenii de interes, care să vă accelereze ascensiunea.

În ceea ce ne priveşte, aşteptăm cu nerăbdare acest eveniment de maxim şi epocal interes atât pentru noi cât şi pentru populaţia planetei Pământ, care vă va aduce o epocă de pace prosperitate şi iubire şi integrarea Pământului în rândul civilizaţiilor avansate ale universului.

EU SUNT Ashtar Sheran;  
EU SUNT Arhanghelul Mihail. 
SURSA: http://lightworkers.org
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu