Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 15 februarie 2011

CLINICA EXTRATEREŞTRILOR (23)

Autor Adrian Dvir
(continuare)

CONFIRMAREA INFORMAŢILOR PRIMITE DE LA CENTRU
Spre seară, ca de obicei, am fost la Chaya pentru o şedinţă de tratament ocazie cu care am putut pune unele întrebări micilor Aliens, prin întermediul Chayei. Se mai aflau acolo Dr. X3, Gideon şi alţii. Spre sfârşitul tratamentului a venit şi spiritul dr.Michael.
Adrian : Îmi puteţi spune ce fel de cristale de siliciu erau cele aruncate de către nava spaţială ?
X3 : Sunt rezidii de siliciu rezultate după utilizarea lor de către navă. Nu prezintă niciun pericol pentru mediu. Navele spaţiale utilizează şi alt fel de surse de energie.
Gideon: Eu sunt doar medic, nu sunt expert în problema cristalelor şi nici în energetica navelor. Ştiu că după utilizare, unele materiale se dezintegrează într-o pudră de aur. Acestea sunt materiale speciale care există în Pleiade, în cariere, şi care nu se găsesc pe Pământ. Sunt derivate ale siliciului combinat cu alte elemente. Acolo ele iradiază asemănător razelor laser, în scopul creării unui efect care să împiedice nava spaţială să planeze. După epuizarea energiei pe care o conţine, materialul este aruncat. Am promis că atunci când mă voi întâlni cu David Roneon, vom invita un expert pentru acest subiect, care va putea da mai multe informaţii inclusiv despre tehnica de aterizare.
Dacă David va accepta să intre în stare de meditaţie, vom putea să-i oferim o cursă cu nava spaţială, pentru a vedea cu ochii lui ceea ce-l interesează.
Adrian: Am luat legătura cu Centrul de Comunicaţii şi am primit răspunsuri legate de utilizarea siliconului (siliciului). Poţi verifica dacă am luat legătura recent cu Centrul ?
Gideon: Îţi promit că după această şedinţă de tratament voi lua legătura cu Centrul.

O jumătate de oră mai târziu, Gideon a plecat pentru a contacta Centrul. După câteva minute a revenit.
Gideon: Computerul a înregistrat ieşirea de informaţii şi mi-a comunicat că cineva a cerut informaţii despre cristalele de siliciu. Operatorul şi-a făcut datoria dar, deoarece nu te-a cunoscut, ţi-a dat informaţii superficiale. Înainte de asta a făcut şi o scanare a creierului tău, ca precauţiune.
Data viitoare, să te recomanzi Adrian 3, care este codul tău de identificare. În acest fel vei primi informaţii mai complete.
Adrian: Pot să înregistrez orice informaţie pe care o primesc ?
Gideon: Da, orice primeşti poţi înregistra. Cristalele noastre nu se află pe Pământ iar tehnologia energetică este atât de avansată încât, raportat la timpul vostru, v-ar trebui cam 1000 de ani ca să o atingeţi. Deci, nu avem motive de îngrijoarare când vă oferim aceste informaţii, dealtfel destul de generale.
Adrian : Unde este localizat acest Centru de Comunicaţii?
Gideon : Se află pe spaţiul larg al unei nave spaţiale din Calea Lactee.

CONTACT VERBAL CU CENTRUL
Cîteva zile mai târziu mă aflam de câteva ore într-o sală de aşteptare.
Pentru a folosi cumva mai util timpul cât aşteptam, m-am hotărât să învestighez în continuare problema rezidiilor cristalelor de siliciu care topesc gheaţa. Neavând calculatorul cu mine, am creat în minte o legătură cu Centrul de Comunicaţii.
Entitatea Alien care era de serviciu, îmi explica răbdătoare (ceea ce ştiam şi eu) că cele trei stări ale apei sunt rezultatul interacţiunii dintre molecule. Există o balanţă influenţată de temperatură între forţele de atracţie intermoleculare şi mişcarea termică « browniană ». Înainte de a atinge punctul de îngheţ, mişcarea « browniană » scade iar atracţia intermoleculară, este suficient de puternică pentru ca balanţa între molecule să nu se modifice. Deasupra acestui punct de echilibru, forţa mişcării termice devine mai puternică şi, depăşind forţa de atracţie dintre molecule, gheaţa se topeşte. Conform celor afirmate de Alien, cristalele de siliciu venind în contact direct cu gheaţa, cedează o parte a energiei lor reziduale, acesteia, care, evident, se topeşte.

La o lună după acest contact telepatic, a fost aranjată o întâlnire între David Ronen, Chaya Levy şi Aliens. David a întrebat pe Aliens dacă acele cristale de siliciu au proprietăţi terapeutice (Anterior, el îmi spusese că mai multe persoane cărora el le dăduse cristale de siliciu aruncate de nave, se vindecaseră de unele afecţiuni). Prin Chaya, Aliens au declarat că, într-adevăr, aceste cristale, surse de energie reziduală, pot fi un remediu pentru unele boli precum dureri de stomac sau de urechi, dar că trebuie folosit un anumit procedeu. Tipul afecţiunilor enumerate de Aliens a corespuns cu ceea ce aflase David de la cei vindecaţi. Cu această ocazie Aliens au precizat că pe Pământ există multe tipuri de cristale, surse puternice de energie, care ar putea fi utilizate ca remedii în diferite boli.

CONTACTUL SUBCONŞTIENTULUI CU CENTRUL DE COMUNICAŢII
Pe 27 mai 1997, eram la telefon cu Chaya, lângă ea aflându-se dr.X3.

Ea mi-a comunicat că medicii Aliens utilizau un procedeu de agitare a sângelui pacienţilor cu probleme renale, metodă prin care funcţionarea rinichilor se îmbunătăţea radical. Am presupus că prin agitarea sângelui se reface legătura slăbită dintre molecule. În unele cazuri, concentraţia chimicalelor din sângele unor persoane devine atât de mare încât poate determina o aglomerare a moleculelor sanguine, care precipită în unele zone. Cel mai frecvent, aceasta se întâmplă în amonte de intrarea sângelui în rinichi, acolo unde există un filtru natural prin care sângele trebuie să treacă. Din cauza aglomerării, canalul de sânge se obturează parţial, ceea ce face ca debitul de sânge prin rinichi să scadă. Am dorit să aflu dacă acest raţionament îmi aparţinea sau îmi fusese sugerat, motiv pentru care am vorbit cu Chaya.
Chaya: Am primit şi eu această explicaţie, dar n-am avut timp să-ţi comunic la telefon. Se pare că informaţia ţi s-a dat prin Centrul de Comunicaţii. (Când eram foarte concentrat pe o chestiune, nu mai realizam dacă o informaţie era primită telepatic sau era elaborată de intelectul meu).
X3 : Vă recomand să folosiţi comunicările telepatice ; cu cât le veţi utiliza mai mult, cu atât vă veţi creşte capacitatea de a vă înmulţi celulele speciale ale creierului. Aproximativ 15% din populatia Terrei este capabilă să comunice telepatic, majoritatea necunoscâdu-şi această abilitate.
Adrian : Cum comunici cu mine ?
X3 : Când sunt lângă tine, îţi pot trimite direct gândurile mele, prin telepatie.
Adrian : Este o abilitate naturală a ta de a putea lua legătura cu Centrul de Comunicări, fără ajutorul unui dispozitiv ?
X3 : Da. Eu pot realiza legături şi cu planeta mea natală, Sirius. Nu o fac deseori, dar o pot utiliza oricînd.
Adrian: Cât timp este necesar ca un semnal telepatic să ajungă pe Sirius?
X3: Câteva secunde.
Adrian: Asta înseamnă mai repede decât viteza luminii.
X3 : Da, corect.
Adrian : Ce fel de unde sunt împlicate în comunicările telepatice ?
X3 : Creierul produce cu certitudine anumite unde. De ex., copiii produc unde alfa, beta, gama şi teta. Mai sunt şi altele. Mintea mea produce 8 sau 9 tipuri de unde. Cel mai dezvoltat creier de Alien produce 12 tipuri de unde.

Pentru conformitate,
(C.M)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu