Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 25 august 2010

APEL URGENT CĂTRE TOŢI LUCRĂTORII ÎN LUMINĂ

  
(22 August 2010; channeler 11:11 Duhul Gardienilor)

Coreea de Nord ameninţă cu utilizarea arsenalului sau nuclear, anunţând pe site-ul lor că va fi un "duş nuclear" pe care-l vor administra "imperialiştilor americani şi coreenilor tradatori din Sud". Apreciem că, de data aceasta, situaţia poate deveni gravă. Îndemn pe toată lumea să răspundă acestei grave provocări cu calm şi cu tratarea profesională a situaţiei, inclusiv prin scrisori cu conţinut paşnic, dar ferme şi dezaprobatoare, pentru politica de aţâţare pe care o practică conducerea Coreii de Nord.
Trimiteţi protestele voastre la adresele de e-mail : uriminzok@silibank.com , urimanager@silibank.com , care reprezintă centrala pentru corespondenţa electronică din Coreea de Nord.
In conţinutul scrisorilor voastre de protest, este inutil şi neproductiv să faceţi referiri la judecata imanentă, sau la sentimente creştine, deoarece guvernanţii nord-coreeni sunt atei şi declarat anti-religioşi.
Mai jos am făcut un rezumat asupra filmului ultimului conflict, care a dus la scufundarea vasului Cheonan, în data de 26.03.2010, în timp ce aveau loc manevre militare ale SUA şi Coreii de Sud, la 10 mile de frontiera nord-coreeană.

Coreea de Nord refuză să recunoască scufundarea vasului Cheonan, proferând, în continuare, ameninţări la adresa părţii adverse. După investigaţii suplimentare făcute de mai multe ţări, inclusiv Rusia, China şi Naţiunile Unite, s-a putut afla cu certitudine că vasul Cheonan a fost lovit de rachete lansate de pe un submarin pitic nord-corean.
La scurt timp după incident, SUA şi Coreea de Sud şi-au reluat exerciţiile navale comune, la care au participat şi avioane de luptă ale Air Force, în data de 18 august. Coreea de Nord, a ameninţat din nou că va da ‘’o lovitură necruţătoare imperialiştilor americani şi sud-coreeni, trădători ". Oficialităţi nord-coreene au afirmat că riposta militară a Republicii Populare Democrate Coreea va fi una dintre cele mai severe, neîntâlnită încă pe planetă.

Este de aşteptat ca în curând să se producă o nouă escaladare a conflictului, dat fiind faptul că SUA şi Coreea de Sud intenţionează să reia exerciţiile navale în apropierea coastelor Coreii de Nord.
In ce mă priveşte, declar că sunt îngrijorat în legătură cu aceste evenimente care ameninţă pacea lumii şi pentru faptul că la începutul acestui an, am avut un vis, pe care-l consider premonitoriu (aceasta şi ca urmare a experimenţei mele trecute în acest domeniu)
În acel vis, mă aflam pe un drum plin de praf şi de ruine. La un moment dat, am ajuns în dreptul unui semn care indica direcţia spre Iran drumul îndreptându-se către un tunel întunecat. Când m-am apropiat de intrare, am văzut mulţi coreenii morţi la intrarea în tunel. Tot la intrarea în tunel se vedeau mulţi soldaţi şi civili coreeni care continuau să lupte, numeroşi dintre ei fiind răniţi sau omorâţi.
Acest vis m-a tulburat şi de atunci am fost mereu atent la ceea ce se întâmplă în acea parte de lume, costatând că, din păcate, visul meu premonitoriu începe să se adeverească.

Mă aştept ca, în scurtă vreme, situaţia încordată din zonă să degenereze în război care, probabil, nu va ierta pe nimeni, şi, foarte probabil, s-ar putea extinde. Cred că este momentul ca omenirea să monitorizeze mai atent desfăşurarea conflictului militar dintre cele două Corei. Mă tem că guvernanţii nord-coreeni nu vor ezita prea mult să escaladeze la maximum conflictul, chiar cu riscul de a-şi utiliza arsenalul nuclear.
Coreea de Nord a întreprins foarte multe acţiuni ostile în anul precedent, concomitent cu înăsprirea regimului opresiv din ţară.
În Coreea de Nord sunt semnalate tot felul de măsuri atroce de condamnare şi pedepsire a populaţiei, cu deosebire a celor care, într-un fel sau altul îşi exprimă nemulţumirea faţă de măsurile guvernanţilor, care au adus ţara la ‘’sapă de lemn’’. In anul care a trecut, s-a aflat pe surse, despre înfiinţarea camerelor de gazare, extinderea lagărelor de muncă şi executarea unor misionari străini ajunşi în Coreea de Nord cu intenţii paşnice. Din ce în ce mai multă asemănare apare între ceea ce se întâmplă acum în acea ţară comunistă şi Germania din timpul lui Hitler.
În cazul în care Coreea de Nord ar lansa o armă nucleară, aceasta va avea efecte mult mai devastatoare decât cele de la Hiroshima si Nagasaki.
Având în vedere că tehnologia nucleară a nord-coreenilor nu a atins nivele prea sofisticate, este de presupus că, din cauza unor erori tehnice sau nefuncţionări corecte, armele nucleare care vizează ţările considerate ostile, să explodeze chiar in Coreea de Nord, înainte de lansare, unde totul va deveni un pustiu calcinat sau pietrificat.
Pe de altă parte, China pare a fi interesată în existenţa unei Corei (de Nord) depopulate şi transformată în ruine, pentru ca ea să se poată extinde ‘’pentru a ajuta’’ la refacerea acelei ţări, unde va putea timite câteva miloane de chinezi (Amintiţi-vă de cazul anterior, din 1950).
Numărul morţilor rezultaţi dintr- un asemenea razboi este greu de imaginat. Aproape sigur că nu prea am mai avea ce lăsa generaţiilor viitoare.

Din toată inima, doresc ca temerile mele să nu se adeverească.

Sunt 11:11, Duhul Gardienilor.

Sursa : http://lightworkers.org

(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu