Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

joi, 13 mai 2010

DE LA SUFLETUL PĂMÂNTULUI



Partea a 2-a
(prin Mark Kimmel)

Salutări tuturor. Eu sunt Gaia, sufletul Pământului.

Mi-am propus să trec printr-o tranziţie relativ liniştită, în ceea ce priveşte manifestările fizice de pe planetă, care să-mi asigure revenirea la gradul de purificare pe care l-am avut la începuturile formării mele ca planetă.

Cu toate acestea, acele forţe care se bazează pe energiile negative, forţe constituite atât din umanitatea băştinaşă cât şi din cei veniţi dinafara planetei, au facut tot ceea ce au putut pentru a macula acest sistem planetar. Ei se opun cu înverşunare transformării planetei într-un loc curat al sistemului solar. Furia acestor fiinţe ale întunericului poate fi comparată cu încrâncenarea unor copii care nu acceptă şi nu ştiu să piardă jocul. Această înverşunare nu mă va putea face să renunţ la planurile mele de revenire la o planetă curată, capabilă să instaureze Raiul pe Pământ chiar dacă procesul de tranziţie va fi unul dificil. Cutremurele recente au fost induse în zonele în care suprafaţa mea a fost cea mai instabilă. Acest lucru a condus nu numai la cutremure în zonele în care invadatorii şi aliaţii lor umani şi-au concentrat dispozitivele lor energetice, dar şi în alte zone de pe suprafaţa mea.
După ce plăcile tectonice şi suprafaţa corespondentă unde au avut loc manifestările mele fizice au fost scoase din echilibru, este nevoie de timp pentru readucerea lor la un nivel normal şi echilibrat de activitate. Erupţia vulcanică care a aruncat, şi mai aruncă, cenuşă în Europa a scos şi ea din echilibru o zonă destul de întinsă a planetei. Această manifestare a fost produsă fără ca eu să o programez sau să o iniţiez. Ea este opera forţelor întunecate pe care eu, totuşi, am acceptat-o şi i-am stabilit locaţia. Am acceptat acest eveniment (Nota C.M.: erupţia vulcanică din Islanda) deoarece am hotărît să-l utilizez ca mijloc de trezire a conştiinţelor umane. Am vrut să vă atenţionez, încă odată, că mai există printre voi forţe întunecate care nu doresc binele omenirii.
Ştiu că aţi dori să cunoaşteţi dacă asemenea erupţii şi cutremure vor mai avea loc. Vor fi posibile. Vă pot asigura, însă, că împreună cu surorile şi fraţii voştri din spaţiu, vom face ca toate aceste evenimente viitoare să se producă la un nivel cât mai scăzut. Spre exemplu, în zonele Caldera Yellowstone şi San Andres, unde urmau să se producă mari catastrofe, manifestările au fost drastic diminuate.

Oricum, ajutorul venit de la civilizaţiile extraplanetare a fost şi va rămâne esenţial şi determinant în ceea ce priveşte intensitatea şi numărul evenimentelor catastrofice care au loc pe Pământ. Felul în care fiecare uman se pregăteşte pentru actul final al tranziţiei este, de asemenea, foarte important.
Tot ceea ce se întâmplă acum pe Pământ face parte din planul divin de trecere la dimensiunile superioare.
În cooperare cu fraţii şi surorile voastre de pe alte planete, suprafaţa mea va fi curăţată de toate tipurile de poluare care încă mai există. Atmosfera mea va fi curăţată, apele mele vor fi din nou limpezi precum cristalul, munţii mei se vor acoperi din nou cu copaci falnici iar iarba mea nu va mai fi otrăvită. Toate acestea, pentru că poluanţii vor fi neutralizaţi.
Mulţi dintre fraţii şi surorile voastre din spaţiu sunt nerăbdători să primească ‘’ undă verde’’ pentru a se apuca de treabă, folosind tot arsenalul tehnologiilor lor moderne, care vor schimba faţa planetei şi vor crea condiţiile revenirii Raiului pe Pământ.

Cei care vor rămâne alături de mine se vor bucura de ceea ce le voi putea oferi după această perioada de trecere.
Cei care persistă să rămână în marile oraşe vor avea cel mai mult de suferit, căci în aceste aglomerări se va resimţi cel mai profund lipsa apei potabile, combustibilului, electricităţii etc.
În marile aglomerări urbane, procentul mortalităţii şi morbidităţii va fi cel mai mare, comparativ cu celelalte zone.
Urmaşii celor care au venit ca invadatori din diversele spaţii ale universului, vor fi afectaţi cel mai tare de lipsuri şi disconfort. In sinea lor, ei ştiu că jocul este pierdut şi că ora incheierii socotelilor este foarte aproape. Aceşti reprezentanţi ai civilizaţiilor malefice acţionează cu înverşunare pentru a produce şi extinde dezastrele pe planetă, dacă tot ştiu că nu vor mai fii cooptaţi în jocul care urmează să înceapă.
Ei cunosc foarte bine că zilele existenţei lor pe Pământ sunt numărate. Ei vor părăsi planeta din proprie iniţiativă, sau vor fi determinaţi să o facă de puterea luminii divine care va deveni pentru ei de nesuportat. Până atunci, ei încearcă prin toate mijloacele să producă haos, distrugeri şi revolte, pentru a bulversa cât mai profund viaţa şi pacea planetei.

După cum s-a menţionat şi în alte comunicări, de către mine sau de către alte entităţi, satelitul meu, LUNA, este o structură artificială. Acesta a fost plasat pe orbită cu mulţi, mulţi ani în urmă, pentru a reaminti permanent despre invazia unor civilizaţii întunecate, care au descins cândva pe Pământ.
Cum, nu peste foarte mult timp, energia intunecaţilor va dispărea din sistemul planetar al Pământului, Luna va disparea şi ea. Satelitul acesta nu este necesar civilizaţiei Unimii, ori pentru a asigura puritatea planetei mele. Eliminarea Lunii din sistemul meu planetar mă va afecta în mică măsură. Procesul eliminării acestui satelit este deja demarat, ceea ce nu va însemna modificarea drastică a vitezei de rotaţie sau a orbitei planetei. Cei doi parametri se vor păstra în limitele de siguranţă, fără a avea un impact catastrofal asupra viului de pe Pământ.

Lumea pe care o veţi experimenta după tranziţie nu va fi schimbată în toate privinţele, căci natura mea de bază deja se manifestă. Numai modalitatea de construire a vechii omeniri va dispărea, pentru a fi înlocuită cu alte structuri, în acord cu noile manifestări ale materiei. Multe vor dispărea şi multe vor apărea.

Va exista un anumit nivel de haos în perioada tranziţiei mele. Perioada aceasta de reaşezare va fi scurtă, după care vor apărea semnele certe ale paradisului idilic, ca frumuseţe şi îndestulare. Un mediu plăcut şi propice vieţii, ape limpezi şi resurse de hrană la dispoziţie, vor asigura bunăstarea şi plăcerea de a trăi într-o deplină armonie cu natura.

Cele câteva zile sau săptămâni de tranziţie vor fi dificil de traversat, dar nu imposibil. Pregătiţi-vă de pe acum pentru aceste schimbări.

Fiţi deschişi sesizării şi însuşirii noilor abilităţi de a vedea, simţi, auzi şi pipăi. Fiecare dintre voi, cei care v-aţi decis să mă însoţiţi, va fi pe deplin utilat cu noile abilităţi necesare în noile condiţii existenţiale. Nu mă refer la anumite meserii sau tipuri de prestări servicii ci la aptitudini, mai cu seamă de ordin spiritual, care vă vor fi utile, atât vouă cât şi colectivităţii în care veţi trăi.
Împreună cu cei care aleg să rămână cu mine, ca "cercetaşi", vom face trecerea în următoarele câteva luni.


Toţi sunt invitaţi să vină, dar eu prevăd că doar câţiva vor fi destul de curajoşi să facă acest pas crucial. Cu cei câţiva vom începe să construim o nouă civilizaţie a Luminii. Vă întreb acum: care dintre voi, cei care citiţi aceste rânduri v-aţi decis să mă urmaţi, pentru a edifica împreună o nouă lume, o nouă civilizaţie, pe Noul Meu Corp Fizic?

Vă ofer un paradis curat, în care nu există teamă.


Care dintre voi mi se alătură? Cine vrea să rămână, o poate face.

Cei care vin cu mine, se vor bucura de acele transformări fizice care să-i armonizeze cu noile manifestări fizice ale materiei.
Îi asigur că nu vor regreta!


Cu iubire, Gaia! http://www.cosmicparadigm.com
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu